به مدت ۴ روز برگزار می‌شود

برگزاری ۲ نمایشگاه تخصصی در محل نمایشگاه کاسپین زنجان

عصر نمایشگاه- سرپرست نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان گفت: به مدت چهار روز، دو نمایشگاه تخصصی در نمایشگاه کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری ۲ نمایشگاه تخصصی در محل نمایشگاه کاسپین زنجان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از فارس ,جمال بابایی امروز در زنجان اظهار کرد: در پی استقبال بی نظیر مردم استان از نمایشگاه‌های برپا شده و در تداوم برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی دو نمایشگاه در محل نمایشگاه کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

    وی از برگزاری دهمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات کشاورزی، سم، کود و نهاده‌ها‌ خبر داد و افزود: نهمین نمایشگاه دام و طیور و آبزیان و صنایع وابسته نیز دیگر نمایشگاه پیش‌بینی شده برای این ایام است.

    سرپرست نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های مذکور از تاریخ 19 تا 22 دی‌ماه سال‌جاری به مدت چهار روز برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: این نمایشگاه‌ها در فضای عمومی در 5 هزار مترمربع و 2 هزار و 500  مترمربع فضا غرفه سازی شده در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

    بابایی با اشاره به اینکه این نمایشگاه‌ها با حضور بیش از 50 واحد از تولید کنندگان، وارد کنندگان، متخصصان و فعالان اقتصادی به عنوان یک رویداد اقتصادی در سطح منطقه برگزار می‌شود، افزود: اهداف برگزاری این  نمایشگاه معرفی محصولات جدید، شناخت نیازهای مشتری، آشنایی و تبادل تجربیات شرکت‌ها با یکدیگر در یک مکان مناسب و زمان کوتاه، فراهم ساختن زمینه مناسب برای ارائه آخرین دستاوردهای نوین علمی، پژوهشی و صنعتی در حوزه های مختلف، یافتن نمایندگان فعال و ...  است.
    وی با اشاره به اینکه گروه‌های کالایی نمایشگاه تولید کننده پودر ماهی، تولید انواع کنسانتره، تولید کننده صدف معدنی، افزودنی‌های خوراک دام، تولید پودر چربی ویژه خوراک و فرآوری دانه‌های روغنی است، اضافه کرد: تجهیزات نگهداری دام ، تجهیزات جوجه کشی و مرغداری، تجهیزات و ماشین‌آلات صنایع کشتارگاهی، تجهیزات و تاسیسات و ماشین‌آلات پرورش دام، تجهیزات، تاسیسات و ماشین آلات تولید صنایع لبنی و.. از دیگر  گروه‌های کالایی نمایشگاه است.
    سرپرست نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان اضافه کرد: زمان بازدید از نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات کشاورزی، سم کود و نهاده‌ها‌ و نمایشگاه دام و طیور و آبزیان و صنایع وابسته  برای عموم مردم همه روزه از ساعت 15 تا 21 شب است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت