نمایشگاه CES ۲۰۱۸ آغاز به کار کرد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی یا به اختصار CES در سال ۲۰۱۸ فعالیت خود را آغاز کرد.

نمایشگاه CES ۲۰۱۸ آغاز به کار کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از ایسنا، نمایشگاه CES2018 بیش از این علاقه‌مندان به حوزه محصولات الکترونیک را منتظر نگذاشت و امروز(دوشنبه) در لاس‌وگاس آمریکا برای معرفی آخرین محصولات دنیای فناوری آغاز به کار کرد.

    عمده کار این نمایشگاه عرضه نوآوری‌ها در زمینه تکنولوژی است. این نمایشگاه هر ساله اوایل ژانویه شروع به کار می‌کند. محل کنونی این نمایشگاه در لاس‌وگاس ایالت نوادا در ایالات متحده آمریکا قرار دارد.

    این نمایشگاه بازید برای عموم ندارد و فقط با مجوز می‌توان وارد آن شد.

    نمایشگاه بین‌المللی CES انجمنی جهانی برای افرادی است که می‌خواهند در صنعت فناوری به پیشرفت و شکوفایی دست یابند و خود را به دنیا و مشتاقان فناوری معرفی کنند.

    این نمایشگاه هر ساله در لاس‌وگاس برگزار می‌شود که بیش از 40 سال است به عنوان مکانی تایید شده به مبتکران و فناوری‌های موفق خدمت می‌کند.

    این سکوی جهانی معرف و پذیرای ابتکارات نسل‌های آینده در بازار خواهد بود.

    بیش از 3500 شرکت‌کننده از این نمایشگاه میان‌کشوری به عنوان ویترین خود بهره می‌برند که از این میان می‌توان به تولیدکنندگان، طراحان، تامین‌کنندگان بخش سخت‌افزاری فناوری، سیستم انتقال فناوری اطلاعات و فراتر از آن به فراهمایی‌های 250 جلسه‌ای همراه با 150 هزار شرکت‌کننده از 140 کشور مختلف جهان اشاره کرد.

    از آنجایی‌که این گردهمایی نماینده صنعت 280 میلیارد دلاری تجهیزات الکترونیکی در آمریکاست و توسط انجمن تجهیزات الکترونیکی مصرف‌کنندگان و انجمن تجاری فناوری، تولید و پشتیبانی می‌شود، توانسته توجه سران تجاری و ایده پردازان پیش‌کسوت را جلب کند.

    امسال نمایشگاه پذیرای 317 شرکت فناوری از سراسر جهان است و محصولات مختلف فناورانه را از جدیدترین گوشی‌های هوشمند گرفته تا گجت‌های مختلف، تکنولوژی‌های پوشیدنی، تلویزیون‌ها و غیره با آخرین تکنولوژی روز دنیا که اغلب آنها در ماه‌های آتی عرضه خواهند شد، معرفی می‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت