پنجمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم اردیبهشت ‌ماه سال‌ آینده برگزار می شود

عصر نمایشگاه-با برپایی پنجمین کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم در اردیبهشت ماه سال ۹۷، درباره فناوری احیای آلومینیوم و کاربردهای نانوتکنولوژی در این حوزه بحث و تبادل نظر خواهد شد.

پنجمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم اردیبهشت ‌ماه سال‌ آینده برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از معدن نیوز، حسین سراجیان، مدیر اجرایی پنجمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم 2018 (IIAC 2018) با بیان اینکه این کنفرانس از 4 تا 6 اردیبهشت ‌ماه سال‌ آینده برگزار می‌شود، گفت: این کنفرانس از سوی مرکز تحقیقات آلومینیوم ایران (IRAC) و با همکاری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با هدف تمرکز بر صنعت رو ‌به ‌رشد آلومینیوم ایران و سراسر جهان برگزار خواهد شد.

    وی، برگزاری این کنفرانس را ایجاد زمینه‌ای برای تبادل تجربیات میان مهندسان و متخصصان این حوزه دانست و یادآور شد: همزمان با جلسات ارائه مقالات به صورت شفاهی و پوستر در موضوعات مختلف، کارگاه‌های آموزشی و جلسات فناوری نیز با همکاری شرکت‌ها و سازمان‌های داخلی و بین‌المللی برگزار می‌شود. نمایشگاه آخرین محصولات و دستاوردهای شرکت‌های داخلی و خارجی از دیگر برنامه‌های جنبی کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم بشمار می‌رود.

    سراجیان، فرصت‌های سرمایه‌گذاری خارجی گسترده در صنعت آلومینیوم ایران، آلومینیوم و بازار مرتبط با آن، پیشرفت‌های آتی در تولید آلومینیوم و کاربردهای آن، تکنولوژی احیاء آلومینیوم (اسملتینگ)، مواد اولیه صنعت آلومینیوم (نسوزهای کاربردی- بوکسیت و آلومینا - محتویات دیگ احیا)، ریخته‌گری و انجماد، کار سرد و گرم‌ بر روی آلومینیوم و خواص مکانیکی و شکل‌دهی را از محورهای این کنفرانس عنوان کرد.

    به گفته دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی آلومینیم در این نشست همچنین در خصوص موضوعاتی چون بازیافت آلومینیوم و محیط زیست، متالورژی پودر، نانوتکنولوژی، عملیات حرارتی، اتصالات و جوشکاری،‌ مواد کامپوزیتی، مواد دیرگداز، خوردگی و مهندسی سطح، شبیه‌سازی و اتوماسیون و مدیریت مصرف انرژی در صنایع آلومینیوم بحث و تبادل نظر خواهد شد.

    به گفته وی، فرصت ارسال مقالات برای ارائه در پنجمین کنفرانس بین المللی آلومینیوم تا 6 بهمن ماه امسال تمدید شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت