مسئول کتابخانه امام رضا(ع) شهر کرمانشاه بیان کرد

برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع «اعیاد رجبیه» در کتابخانه امام رضا(ع) کرمانشاه

عصر نمایشگاه- مسئول کتابخانه امام رضا(ع) شهر کرمانشاه گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه رجب و اعیاد رجبیه در محل کتابخانه امام رضا(ع) شهر کرمانشاه نمایشگاه کتابی برپا شده است.

برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع «اعیاد رجبیه» در کتابخانه امام رضا(ع) کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ،وفاصفت مسئول کتابخانه امام رضا(ع) شهر کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه کتابی باعنوان اعیاد رجبیه به مناسبت ماه رجب در این کتابخانه خبر داد.

    وی افزود: در این نمایشگاه کتاب‌هایی با موضوع زندگانی و سیره ائمه معصومین(ع) و برکات ماه رجب در معرض دید مخاطبین و مراجعین قرار دارد.

    وفاصفت اظهار کرد: «جاذبه و دافعه علی(ع)، سیاست نامه امام علی(ع)، پیام امام علی(ع)، شرح تازه و جامعی بر نهج‌البلاغه، داروهای معنوی، آیین عروج، صحیفه مبارکه سجادیه، معماهای صحیفه سجادیه، نجوای عاشقی، ریزش‌ها درحکومت علوی، امام علی(ع) در کتب اهل سنت، یاران آفتاب، امام علی(ع) صدای عدالت انسان و ارتباط آسمانی» برخی از آثار این نمایشگاه است.

    مسئول کتابخانه امام رضا(ع) شهر کرمانشاه اظهارکرد: تمام تلاش همکاران این است که کتاب وارد زندگی مردم شود تا همگان بتوانند از این محصول ذی‌قیمت در بهبود کیفیت زندگی دنیوی و اخروی خود بهره‌مند شوند.

    یادآور می‌شود، در حال حاضر کتابخانه امام رضا(ع) کرمانشاه مجموعه‌ای بیش از 28271 نسخه کتاب و 8365 نفر عضو می‌باشد و زیر نظر معاونت امور کتابخانه‌های وابسته سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با برخورداری از بخش‌های گوناگون مطالعاتی فعالیت می‌کند.

    گفتنی‌است، نمایشگاه مذکور نخستین نمایشگاه مناسبتی سال 95 در کتابخانه امام رضا(ع) شهر کرمانشاه می‌باشد که از21 فروردین تا 2 اردیبهشت درمحل این کتابخانه برپا و پذیرای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت