معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی همدان:

برگزاری جشن مردمی رویداد گردشگری ۲۰۱۸ در همدان

عصر نمایشگاه- معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی همدان از پیگیری برگزاری جشن مردمی رویداد ۲۰۱۸ همدان خبر داد و گفت: هماهنگی اولیه این رویداد انجام شده و سعی می‌شود طی هفته‌های آتی برگزار شود تا شروع خوبی برای میزبانی رویداد ۲۰۱۸ باشد.

برگزاری جشن مردمی رویداد گردشگری ۲۰۱۸ در همدان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از فارس, علی خاکسار امروز در همدان، با بیان اینکه تبلیغات رویداد بین‌المللی 2018 به زودی در فاز اجرا وارد خواهد شد، اظهار کرد: بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر نیز که در اختیار میراث فرهنگی بود، آماده و نصب شده است.

    وی در خصوص نصب بیلبوردهای تبلیغاتی بین راهی نیز تصریح کرد: با اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز مذاکراتی صورت گرفته است تا نصب بیلبوردهای تبلیغاتی جاده‌ها را نیز این اداره‌کل انجام دهد.

    معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی همدان خاطرنشان کرد: موافقت تبلیغات رویداد بین‌المللی 2018 همدان در «کیش ایر» و شرکت هواپیمایی گرفته شده و پیگیری می‌شود.

    وی از پیگیری برگزاری جشن مردمی رویداد 2018 همدان خبر داد و گفت: هماهنگی اولیه این رویداد انجام شده و سعی می‌شود طی هفته‌های آتی برگزار شود تا شروع خوبی برای برگزاری رویداد 2018 در همدان باشد.

    *نمایشگاه گردشگری با محوریت «کودک و خانواده»

    خاکسار در خصوص تبلیغات در شبکه‌های ملی نیز بیان کرد: انرژی و تمرکز سازمان میراث فرهنگی بر نمایشگاه ملی گردشگری است زیرا بزرگترین رویداد گردشگری سال 96، برگزاری این نمایشگاه است.

    وی با اشاره به اینکه یازدهمین نمایشگاه ملی گردشگری و صنایع وابسته با حضور تمام فعالان بخش خصوصی در تهران برگزار می‌شود، افزود: حضور همدان در این نمایشگاه و معرفی ظرفیت‌های همدان در آن در تبلیغات رویداد بین‌المللی 2018 نیز اثرگذار است.

    معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی همدان با بیان اینکه یک سالن در نمایشگاه به نام همدان 2018 اختصاص یافته است، تصریح کرد: این نمایشگاه با محوریت «کودک و خانواده» برگزار می‌شود که برای نخستین بار همدان در قالب این محور در نمایشگاه حضور دارد.

    وی با بیان اینکه شبکه‌های ملی نیز طی چهار روز برگزاری نمایشگاه گردشگری تبلیغات همدان را خواهند داشت، گفت: در این چهار روز، روزی یک ساعت شبکه دو و شبکه کودک برنامه‌های همدان را در ساعت 17 عصر با تبلیغات رویداد 2018 پخش خواهند کرد.

    خاکسار نمایشگاه ملی گردشگری و صنایع وابسته را آغازگر تبلیغات رویداد گردشگری 2018 عنوان کرد و افزود: در حاشیه نمایشگاه نیز برنامه‌های فرهنگی متنوعی پیش‌بینی شده است تا همگان با فرهنگ و تاریخ همدان آشنا شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت