تهران میزبان نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار فردا پنجشنبه ۲۱ دی با حضور شرکت ها، بنگاه ها، موسسات کاریابی و کارآفرینی در نمایشگاه بین المللی تهران آغازبکار می کند.

تهران میزبان نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مدیر برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار درگفتگوبا خبرنگارما گفت: نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار با حضور و مشارکت 70 شرکت و غرفه دار و با هدف توسعه کسب و کارها در جهت اقتصاد مقاومتی، معرفی خدمات نوین مدیریتی، آشنایی با فرانچایز برای مدیران و سرمایه گذاران و توسعه استارت آپ ها در فضائی بالغ بر 2000مربع وسالن های 10 و 11 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

    مهدی فرهادی نیا افزود: این نمایشگاه در سه حوزه خدمات مدیریتی، حوزه خدمات فرانچایز و استارت آپ های مدیریتی برپا خواهد شد.

    وی با بیان اینکه حوزه‌های کسب ‎وکاری که در این نمایشگاه حضور دارند، نوظهور هستند و در توسعه کسب‎ وکار نقش مهمی را ایفا خواهند کرد، گفت: ما در ایران در حال پوست اندازی از اقتصاد منبع محور به سمت اقتصاد دانش بنیان هستیم و نمایشگاه توسعه کسب و کار قطعا موجب بهبود فضای کسب و کار و به تبع آن اوضاع اقتصادی جاری خواهد شد.

    مدیر برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار در ادامه موضوع فرانچایز را یکی از محورهای مهم این نمایشگاه بیان کرد و افزود: اگر در زمینه فرانچایز فرهنگ سازی صورت گیرد جوانانی که به دنبال کسب و کار هستند می توانند کسب و کار پایدار ایجاد کنند. زیرا فرانچایز مدلی را نشان می دهد که براساس ان آدم ها وارد کسب و کار استاندارد و سود تعریف شده، می شوند.

    وی به آمار برگشت سرمایه از سوی بانک جهانی اشاره کرد و با بیان اینکه نرخ بازگشت سرمایه در بخش کشاورزی 30 درصد، صنعت 50 درصد، خدمات 100 درصد و مواد مخدر 200 درصد است، تصریح کرد: نرخ بازگشت سرمایه براساس اعلام بانک جهانی در حوزه تحقیق و توسعه 3 هزار درصد است که در مقایسه با سایر حوزه‌ها از بیشترین بازگشت سرمایه برخودار است.

    نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان مدیریت صنعتی و دانشکده کار آفرینی دانشگاه تهران، خانه صنعت معدن تجارت ،کانون کار آفرینان استان تهران، اتاق اصناف ایران، بنیاد فرهنگی اصناف ایران و انجمن ملی فرانچایز ترکیه از 21 تا 24 دی در نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد.این نمایشگاه هر روز از ساعت 9 تا 17 آماده بازدید علاقمندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت