نمایشگاه اختصاصی ایران در کربلا

عصر نمایشگاه- نمایشگاه اختصاصی تولیدات و کالاهای ایرانی در کربلای معلا با استقبال خوب عراقی ها برگزار شد.

نمایشگاه اختصاصی ایران در کربلا
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»به نقل از ایرنا، رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در عراق در روز پایانی این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت که این نمایشگاه اختصاصی به مدت سه روز از سه شنبه گذشته گشایش یافته و امروز پنجشنبه خاتمه می یابد.
    'ناصر بهزاد' اضافه کرد که در این دوره از نمایشگاه 30 شرکت ایرانی در حوزه های مختلف، مواد غذایی، بهداشت و درمان، مصالح ساختمانی، امور زیربنایی، صنایع معدنی، لوازم خانگی و خدمات شرکت کردند.
    به گفته وی، این دوره از نمایشگاه اختصاصی ایران در سالن نمایشگاهی وابسته به تولیت آستان حسینی برگزار شد.
    نمایشگاه با حضور سرکنسول جمهوری اسلامی ایران و رییس شورای استان کربلا و مسوولان تولیت آستان مقدس حسینی و جمعی از مسوولان و مقامات محلی استان کربلا گشایش یافت.
    این دوره از نمایشگاه با استقبال خوب مردم و بازرگانان عراقی به ویژه بازرگانان و سرمایه داران کربلای معلا مواجه شد.
    مدیر نمایشگاه بین المللی کربلای معلا نیز در اظهاراتی از برگزاری نمایشگاه اختصاصی کالا و تولیدات ایرانی در این شهر مقدس استقبال کرد.
    'میسر اکرم الحکیم' افزود که در طول ایام نمایشگاه، ارتباطات خوبی بین تجار و سرمایه داران عراقی و شرکت های ایرانی حاضر در نمایشگاه ایجاد شد و برخی از شرکت های بزرگ ایرانی برای گشایش نمایندگی خود در عراق ابراز تمایل کردند.
    وی از اهداف نمایشگاه را بستر سازی برای ارتباط و تماس بین صنعتگران، بازرگانان و سرمایه داران دو کشور و افزایش همکاری های فی ما بین ذکر کرده است.
    این اولین نمایشگاه اختصاصی تولیدات و محصولات ایرانی در کربلا به شمار می رود و پیش از این نمایشگاه های اختصاصی ایران در بغداد، بصره و منطقه کردستان عراق نیز برگزار شده است.
    عراق یکی از طرف های مهم تجاری جمهوری اسلامی ایران است که علاوه بر تجارت، بخش قابل توجهی از همکاری اقتصادی بین دو کشور به سرمایه گذاری های ایران در طرح های زیربنایی عراق اختصاص یافته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت