جزییات برگزاری نمایشگاه فضای داخلی هواپیما دبی

عصر نمایشگاه- نمایشگاه فضای داخلی هواپیما دبی (AIME) از ۰۳ الی ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می گردد.

جزییات برگزاری نمایشگاه فضای داخلی هواپیما دبی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» ، نمایشگاه فضای داخلی هواپیما دبی (AIME) تنها رویداد در خاورمیانه است که به فضای داخلی هواپیما اختصاص دارد. این نمایشگاه و کنفرانس دو روزه، محلی ایده آل برای تامین کنندگان، عرضه کنندگان و خریداران تجهیزات فضای داخلی هواپیما به شمار می آید تا در آن به مذاکره بپردازند و روابط جدیدی را در خاورمیانه برقرار نمایند. نمایشگاه هواپیمای دبی (AIME) که با نمایشگاه نگهداری و تعمیرات هواپیما خاورمیانه (MRO) در یک محل برگزار می شود، رویدادی است که حتما باید در آن شرکت نمود؛ رویدادی که در آن جدیدترین نوآوری ها در زمینه فضای داخلی هواپیما ارائه می شود. در نمایشگاه فضای داخلی هواپیما دبی، بیش از ٢٧٥ غرفه دار، ٤٥۰۰ شرکت کننده از بیش از ١۰۰ کشور جهان و همینطور بیش از ٩۰ خط هوایی از سرتاسر جهان حضور خواهند داشت. شما چه در منطقه خاورمیانه تازه وارد هستید و چه شرکت خود را قبلا در آن تاسیس کرده اید، باید در این رویداد شرکت نمایید چرا که این نمایشگاه هواپیما رویدادی است که تمام شرکت هایی که در زمینه فضای داخلی هواپیما فعالیت می کنند، شرکت های عملیات نگهداری و تعمیرات یا صنایع وابسته در آن شرکت دارند. نمایشگاه فضای داخلی هواپیما دبی از صندلی تا کفپوش، از سرگرمی های حین پرواز تا تجهیزات ارتباطی و گالری، محلی است برای طیف وسیعی از عرضه کنندگان تجهیزات فضای داخلی هواپیما تا در آن به بازار رو به رشد خاورمیانه دسترسی داشته باشند.

    چرا باید در نمایشگاه فضای داخلی هواپیما دبی ٢۰١٨ شرکت کنید؟
    سال ٢۰١٨ شاهد هشتمین دوره برگزاری این رویداد است؛ رویدادی که سال به سال به رشدش افزوده می شود و اهمیت روز افزون خاورمیانه در صنعت جهانی فضای داخلی هواپیما را منعکس می نماید.

    ٥٣% شرکت کنندگان خطوط هوایی در نمایشگاه هواپیما دبی (AIME) ٢۰١٥ در هیچ رویداد عمده دیگری در زمینه فضای داخلی هواپیما درسراسر جهان شرکت نمی کنند.
    دو سوم کمپانی های خطوط هوایی که از نمایشگاه فضای داخلی هواپیما خاورمیانه بازدید کرده اند، اظهار داشته اند که آنها ظرف ١٢ ماه پس از برگزاری این نمایشگاه، از یکی از غرفه داران آن خرید کرده اند....یک سوم مابقی نیز اظهار داشته اند که به طور قطع موضوع خرید از غرفه داران این نمایشگاه را مد نظر قرار داده اند.
    ٩٥% شرکت کنندگان خطوط هوایی در نمایشگاه هواپیما خاورمیانه که این نمایشگاه را مورد بررسی قرار داده اند، یا از آن خرید کرده، یا خرید از آن را تایید و توصیه می کنند.

    نمایشگاه هواپیما خاورمیانه که در سال ٢۰١٥ همزمان با نمایشگاه عملیات نگهداری و تعمیرات هواپیما خاورمیانه (MRO) برگزار شد، شاهد حقایق زیر بود:

    ٤٢٩٨ شرکت کننده از ٩٨ کشور جهان
    ٨٥ خط هوایی
    ٢٥١ غرفه دار از ٣٢ کشور جهان

    رویداد همزمان با نمایشگاه طراحی داخلی هواپیما دبی ٢۰١٨:
    نمایشگاه عملیات نگهداری و تعمیرات هواپیما خاورمیانه (MRO)

    نمایشگاه MRO خاورمیانه با حضور غرفه داران عمده این صنعت و بیش از ٣.٥۰۰ شرکت کننده از بیش از ٧۰ کشور جهان، بهترین مکان برای تست و خرید راهکارها و خدمات جدید عملیات نگهداری و تعمیرات محسوب می شود.


    نمایشگاه نگهداری و تعمیرات هواپیما خاورمیانه (MRO) امکان دستیابی عملی و چهره به چهره برای نزدیک به ٢۰۰ ارائه دهنده راهکار و خدمات رده بالا را فراهم می نماید. با شرکت در این نمایشگاه، محصولات جدید و فناوری نوین و پیشرفته این نمایشگاه برای توسعه و پیشبرد بهره وری و کاهش هزینه های عملیاتی را کشف کنید و از فرصت های بی نظیر مذاکره برای برقراری ارتباطات بیشتر ظرف ٢ روز نسبت به آنچه در طول کل یک سال می توانید انجام دهید، بهره مند شوید!

     

    طبقه بندی نمایشگاه طراحی داخلی هواپیما خاورمیانه ٢۰١٨:
    خدمات و تجهیزات هواپیمایی
    مهندسی
    آشیانه ها و تجهیزات
    سرگرمی های حین پرواز و ارتباطات
    دنده/ چرخ/ پدال فرود
    نگهداری نظامی
    توزیع کنندگان قطعات
    نگهداری شخص ثالث

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت