برگزاری نمایشگاه طراحی شانگهای

عصر نمایشگاه- نمایشگاه طراحی شانگهای از ۲۳ الی ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ در شهر شانگهای کشور چین برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه طراحی شانگهای
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»,نمایشگاه طراحی شانگهای رویداد برجسته بین المللی طراحی آسیا به شمار می آید که سابقه و زمینه جدید برگزاری چنین رویدادی را در جامعه مدام رو به رشد و ترقی کشور چین فراهم می نماید. این نمایشگاه با به نمایش گذاشتن بهترین برندهای طراحی سراسر جهان، جایگاه منحصر به فرد و مهیجی را برای برقراری شبکه ارتباطی و روابط تجاری دراز مدت با معماران، طراحان داخلی، توسعه دهندگان املاک، خرده فروشان و خریداران خصوصی برتر و عمده آسیا فراهم می نماید. این نمایشگاه در دوره های پیشین خود، مقدم تعداد رکوردشکن46000 بازدیدکننده را برای شرکت در این رویداد ٤ روزه گرامی داشته است. این نمایشگاه، تلفیقی از طرح های مهیج و جذاب 300 برند شرکت کننده که تاکنون در معرض نمایش قرار نگرفته اند، و برخی از گالری های برتر جهان و همینطور آثار هنری سه بعدی و برنامه های رویدادهای مختلفی را ارائه می نماید. شما با شرکت در این نمایشگاه شاهد بازگشت نمایشگاه طراحی شانگهای به مرکز نمایشگاهی خیره کننده شانگهای خواهید بود که چیزی فراتر از بهترین آثار مراکز بین المللی طراحی را به نمایش می گذارد.

    بخش های نمایشگاه طراحی شانگهای 2018:
    طراحی معاصر: سالن طراحی معاصر این نمایشگاه، بهترین مراکز طراحی بین المللی را گرد هم می آورد.
    طراحی کلاسیک: سالن طراحی کلاسیک این نمایشگاه، سنت ها و هنر غربی را به فرهنگ شرق می آورد.
    طراحی کلکسیونی: سالن طراحی کلکسیونی این نمایشگاه تحت حمایت مالی مرکز نمایشگاهی محله Xintiandi شانگهای، بالاترین سطح هنر و طراحی جهان و شاهکارهای خارق العاده و بی بدیل را به نمایش می گذارد.

    درباره مکان برگزاری نمایشگاه طراحی شانگهای 2018:
    مرکز نمایشگاهی شانگهای در محله معبد جینگ آن واقع شده است، در حالیکه خیابان نانجینگ غربی، شاهرگ اصلی هیجان و تفریح این شهر به شمار می آید. این منطقه در نزدیکی محوطه ای که قبلاً امتیاز انحصاری آن در اختیار کشور فرانسه قرار داشت، از جاذبه مشابهی برای ساکنین خارجی این منطقه برخوردار است، اما تجاری تر محسوب می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت