نمایشگاه انجمن کاریکاتور در جهرم افتتاح شد

عصر نمایشگاه- اولین نمایشگاه انجمن کاریکاتور شهرستان جهرم افتتاح شد.

نمایشگاه انجمن کاریکاتور در جهرم افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر, رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم  با اعلام افتتاح اولین نمایشگاه کاریکاتور انجمن کاریکاتور شهرستان جهرم با نام «کاریکانون» اظهار کرد: این نمایشگاه از 24 دی‌ماه تا 2 بهمن‌ماه در محل خانه‌ فرهنگ شهرستان جهرم برقرار خواهد بود.

    محسن نعمت‌اللهی افزود: در این نمایشگاه 51 اثر از 14 کاریکاتوریست جهرمی از جمله سعید صادقی، محمدحسین اکبری، هادی‌قناعت‌پیشه، امیررضا عیدی، مریم بهشتیان، مهسا سرمدی‌پور، مریم اسماعیلی، ناهید صادقی‌مقدم، معصومه مصلی‌نژاد و .... به نمایش در آمده و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت  9 تا 12 صبح و عصرها از ساعت 15 تا 20  از این نمایشگاه دیدن کنند.

    وی با بیان اینکه جهرم در زمینه‌ کاریکاتور جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور دارد افزود: امیدوارم حمایت‌های مسئولین از این هنر بسیار بیشتر از این باشد چرا که پتانسیل بالایی در این زمینه در سطح شهرستان وجود دارد.

    این در حالیست که به گفته نعمت الهی از برگزاری کارگاه نویسندگی، بازیگری و کارگردانی در جهرم خبر داد.

    وی گفت: کارگاه نمایشنامه‌نویسی، بازیگری و کارگردانی به همت انجمن نمایش و با همکاری انجمن اهل قلم  و شهرستان جهرم در محل کارگاه داستان باران و تالار فردوسی برگزار شد.

    رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم افزود: در این‌ کارگاه که در عصر پنج‌شنبه و صبح جمعه برگزار شد، سعید رضا خوش‌شانس و نادعلی شجاعی به ترتیب درباره نویسندگی و کارگردانی و بازیگری نمایش نکات بسیار مفید و ‌پرباری را به شرکت‌کنندگان آموزش دادند.

    نعمت‌اللهی با اشاره به اینکه بیشتر انجمن‌های فعال در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم دارای اعتبار و رابطه‌ی بسیار خوبی با اساتید و بزرگان رشته‌های خود هستند، افزود: این کارگاه با استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان نویسندگی و بازیگری برگزار شد و قرار است در ماه‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت