۱۲ کشور مهمان «میدکس» شدند

عصر نمایشگاه- هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن «میدکس» که به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا بود امروز به کار خود پایان می‌دهد.

۱۲ کشور مهمان «میدکس» شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از گسترش، در این نمایشگاه که به عنوان فرصتی برای سرمایه‌گذاری و تبادل اطلاعات و دانش و فناوری شناخته می‌شود، بیش از 290 شرکت داخلی و خارجی فعال در حوزه معماری و دکوراسیون، دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.

    هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن «میدکس» میزبان 210 شرکت داخلی و 80 شرکت از کشورهای ایتالیا، آلمان، چین، فرانسه، ترکیه، ارمنستان، کره‌جنوبی، بلژیک، اسپانیا، هلند، فنلاند و انگلستان است. شرکت‌کنندگان حاضر در این رویداد، جدیدترین صنایع، تجهیزات، تولیدات و خدمات خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار دادند.

    10 درصد رشد در فضای نمایشگاهی

    عبدالکریم جلالی، مدیر اجرایی هشتمین رویداد میدکس درباره هیات‌های تجاری حاضر در نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه از کشورهای افغانستان و عراق پذیرای هیات‌های تجاری در این نمایشگاه بودیم.

    وی همچنین با اشاره به برنامه‌های جانبی این رویداد گفت: مهم‌ترین برنامه‌های جنبی امسال نمایشگاه، برگزاری کارگاه‌های تخصصی در حوزه معماری و نورپردازی بوده است. شرکت‌کنندگان این دوره از نمایشگاه، 5 کارگاه با عناوین معماری داخلی در معماری مدرن، معماری داخلی و طراحی دکوراسیون، پست پرداکت در معماری داخلی، سبک در طرح داخلی و تاثیر رنگ در فضای داخلی در ایام برپایی این رویداد برگزار شد.

    جلالی با نگاهی به میزان اثرگذاری رویدادهای تخصصی مانند میدکس در حوزه معماری، افزود: رویداد امسال نسبت به سال گذشته رشد 10 درصدی را تجربه کرده است و همین موضوع نشان از اهمیت و اثرگذاری نمایشگاه بین‌المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن «میدکس» دارد. این رویداد را می‌توان مرجع اختصاصی فعالان حوزه معماری و منبعی برای دسترسی آنها به آخرین دستاوردها و تحولات حوزه دکوراسیون، خانه مدرن و معماری دانست. به همین دلیل هم هر سال آمار شرکت‌کنندگان و متراژ غرفه‌های درخواستی آنها نسبت سال گذشته افزایش پیدا می‌کند. این موضوع نشان می‌دهد که این رویداد از سوی شرکت‌کنندگان بازخورد مثبتی داشته است.

    مدیر اجرایی هشتمین رویداد میدکس با اشاره به گروه‌های کالایی این رویداد گفت: در این نمایشگاه انواع خانه پیش‌ساخته، نورپردازی و هوشمندسازی، فناوری‌های نوین تاسیسات، مبلمان باغی و تجهیزات مربوط به فضای باز، تجهیزات دکوراسیون داخلی، انواع پرده، کاغذ دیواری، پوشش‌های تزئینی، دیوارپوشی، لوازم ویژه دکوراسیون و تزئینی، مبلمان ورزشی و تفریحی، انواع لوازم الکترونیکی شامل هوشمندسازی، سیستم‌های کنترل از راه دور، سیستم‌های ایمنی ساختمان، سیستم‌های پالایشی هوا و آب و دیگر محصولات و طرح‌ها، به معرض نمایش گذاشته بودند.

    رویدادی در 20 هزار متر مربع

    هشتمین رویداد میدکس با 10 درصد رشد نسبت به سال گذشته، در فضایی به مساحت 20 هزار متر مربع و در 5 سالن از جمله A31، B31، 35، 38، B 38 و فضای باز محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

    مهم‌ترین محور برپایی این رویداد، برقراری ارتباط بین دانشگاه و صنعت معماری و دکوراسیون داخلی است و به نظر می‌رسد حضور در میدکس توانسته مزایایی از جمله معرفی توانمندی‌ها و محصولات در سطح گسترده و بین‌المللی، برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و شناخت نیازهای آنها، شناخت رقبا و آشنایی با خدمات، محصولات و برنامه‌های آنها، فرصت جذب سرمایه‌گذار و توسعه فعالیت واحد صنعتی خود، ارتباط با تامین‌کنندگان مواد خام و ارائه‌دهنگان خدمات صنعتی، شناخت شرایط کلی بازار و امکان برنامه‌ریزی براساس آن، تعامل با شرکت‌های همکار به منظور برون‌سپاری و امور پیمانکاری، بروزرسانی دانش فنی و آشنایی با دستاوردهای نوین صنعت، فرصت استعدادیابی و جذب دانش‌آموختگان و متخصصان جدید، فرصت‌های تبلیغاتی متعدد (چاپی، اینترنتی، محیطی، تلویزیونی و...)، شرکت در نشست‌های تجاری بین‌المللی با هیات‌های خارجی مدعو و انجام مذاکرات تجاری و انعقاد قراردادهای متعدد داخلی و خارجی را با خود به همراه آورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت