برگزاری سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت آب و برق شیراز

عصر نمایشگاه- به منظور ارائه عملکرد و توانمندی صنعت آب و برق، با حضور صنعتگران و متخصصان مربوطه، سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت آب و برق در محل دایمی نمایشگاه بین المللی شیراز بر گزار شد.

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت آب و برق شیراز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از برق نیوز، علی صدر زاده مدیر دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات این شرکت، هدف از برگزاری نمایشگاه مزبوررا معرفی توانمندی‌ها و دستاورد‌های صنایع استان دانست و اضافه کرد: شرکت برق منطقه‌ای فارس با هدف ارائه دستاورد‌ها و عملکرد این شرکت پیرامون تلاش‌های صورت گرفته، همچنین آشنایی با ظرفیت‌های بالقوه، رفع چالش‌ها و محدودیت‌های صنعت برق، درنمایشگاه مزبورحضور یافت که خوشبختانه با استقبال چشمگیر بازدید کنندگان همراه شده است.

    صدرزاده به پروژه‌های تحقیقاتی ارائه شده در نمایشگاه برق فارس اشاره کرد و گفت: برق فارس به عنوان یک شرکت پیشتاز در زمینه‌های تحقیقاتی، مطالعاتی و ساخت تجهیزات در صنعت برق کشور فعالیت دارد و تا کنون با همکاری دانشگاه شیراز، پارک علم و فن آوری، موسسه‌های دانش بنیان و دانشگاه صنعتی شیراز، به موفقیت‌های چشمگیری در زمینه تولیدات ساخت داخل دستیابی پیدا کرد ه. است.

    علی صدرزاده مدیر دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات برق فارس در خصوص قطعات و تجهیزات نمایش داده شده در غرفه برق فارس گفت: در این نمایشگاه تعدادی از پروژه‌های تحقیقاتی خاتمه یافته و یا در دست مطالعه، نظیر رله‌های کنترلی و حفاظتی، نرم افزار شبیه ساز رله‌های نیومریک، ترانس جریان نوری، اندازه گیری جریان نشتی مقره، دستگاه گرافیت بردار و عایق بردار کابل‌های فشار قوی، اتوماسیون صفحه آلارم، کاور محافظت خطوط 66 کیلوولت، تست بلاک، دستگاه کالیبراتور ترمومتر ترانسفورماتور، طراحی و ساخت حلزونی بریکر‌های حلزونی ELF;63kv، طراحی و ساخت سیستم هوشمند اطفاء حریق فیدر‌های 230، 66 و 132 کیلوولت و. از جمله قطعات و تجهیزات نمایش داده شده توسط برق فارس در این نمایشگاه است.

    همچنین دو تجهیز حائز اهمیت، رله اضافه جریان زیاد نیومریک و رله اضافه جریان زیاد جهتی نیومریک که برق فارس علیرغم تحریم‌های موجود، با مشارکت دانشگاه شیراز، دانشگاه صنعتی شیراز و پارک علم و فن آوری، ضمن بهره مندی از مهندسی معکوس، در دست تولید قرار داده است، در این نمایشگاه به مدت 4 روز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده شد.

    شایان ذکر است که مراسم بازگشایی نمایشگاه مزبور با حضور مقامات و مسئولان ارشد استان من جمله، استانداری فارس، شورای شهر و مدیران عامل صنعت آب و برق استان انجام شد.

    گزارش ارسالی حاکی از این است که در غرفه برق فارس، با نصب بنر و توزیع بروشور و کتاب‌های مدیریت مصرف، درارتقاء فرهنگ صحیح مصرف اقدامات شایسته‌ای انجام پذیرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت