دبیر برگزاری نمایشگاه لجستیک و حمل و نقل بندرعباس عنوان کرد:

برگزاری نمایشگاه لجستیک و حمل‌ونقل در بندرعباس

عصر نمایشگاه- نمایشگاه لجستیک ، حمل و نقل دریایی، زمینی، ریلی ، هوایی و خدمات و تجهیزات وابسته ۲۳تا ۲۶ بهمن ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی بندرعباس برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه لجستیک و حمل‌ونقل در بندرعباس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، مستعانی دبیر برگزاری نمایشگاه لجستیک و حمل و نقل بندرعباس اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین المللی بندرعباس و حمایت وزارتخانه های راه و شهرسازی، صنعت  و سازمان‌های وابسته, با حضور شرکت‌ها و انجمن‌های برجسته فعال در زمینه لجستیک کشور برگزار می‌شود.

    وی با بیان این‌که نمایشگاه لجستیک می تواند با ایجاد مزیت های رقابتی میان فعالان حوزه حمل‌ونقل در سطح بین‌الملل فضا را برای ورود فناوری‌های جدید به کشور هموار سازد و نقشی اساسی در توسعه تجارت بین المللی و بهره‌وری از فرصت پسابرجام ایفا کند، افزود: بندرعباس از دیرباز به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی در همه حوزه‌های لجستیک و حمل و نقل اعم از زمینی ، هوایی ، ریلی و دریایی دارای جایگاه متمایز و ویژه ای بوده و به عنوان بزرگترین بندر و مهم ترین مرکز فعالیتهای اقتصادی و تجاری ایران ، هم‌اکنون به دروازه  اقتصادی و قطب لجستیک کشور تبدیل شده است.

    وی با بیان این‌که بندرعباس نقش مهمی در زمینه صادرات و واردات کشور ایفا می‌کند، تصریح کرد:‌ وجود بنادر با ارزش به دلیل موقعیت مناسب وخاص جغرافیایی، به عنوان نقطه اتکای بندرعباس در جهت حمل ونقل کالا و سرمایه در اشکال گوناگون، پیامدهای اقتصادی وبازرگانی عمده ای برای استان هرمزگان به همراه داشته و بندرعباس را به منطقه ای ویژه جهت مقاصد اقتصادی و صادرات و واردات کالا تبدیل کرده است .

    دبیر نمایشگاه لجستیک و حمل و نقل بندرعباس با اشاره به اهمیت کریدور شمال - جنوب برای کشور اظهار کرد: این کریدور  یکی از مسیرهای مهم ترانزیتی در آسیای میانه به شمار می‌آید که در مقایسه با مسیرهای سنتی از نظر مسافت و زمان تا 40 درصد کوتاهتر و از نظر هزینه تا 30 درصد ارزانتر است.

    مستعانی معرفی توانمندی های لجستیکی و صنعت حمل و نقل در تولید دانش و محصول، شناسایی پتانسیل های موجود در حوزه های لجستیک و مدیریت زنجیره تامین ، صنعت حمل و نقل، تجهیزات و خدمات وابسته و بهره گیری مناسب از ظرفیت های موجود و ایجاد زمینه های بهره وری، اشتغال زایی و کار آفرینی، ایجاد و ارتقاء رویکرد صادرات محصولات غیر نفتی، معرفی جدیدترین دستاوردها و تکنولوژی به روز دنیا در صنعت حمل و نقل، تجهیزات و خدمات وابسته و... را از مهم‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه  مذکور اعلام کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت