مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان مرکزی؛

اولویت در برگزاری نمایشگاه‌های عرضه کالای استان مرکزی با تولید داخلی است

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان مرکزی با بیان اینکه اولویت در برگزاری نمایشگاه‌های عرضه کالای استان مرکزی با تولید داخلی است گفت: مجموعه صادرات استان به نمایشگاه‌ها به عنوان بخش خصوصی که به صورت سرمایه گذاری و سهامی خاص اداره می‌شوند نگاه کند.

اولویت در برگزاری نمایشگاه‌های عرضه کالای استان مرکزی با تولید داخلی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، مهدی جهانمیرزایی شامگاه یکشنبه در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان مرکزی اظهار داشت: نگاه مجموعه توسعه صادرات به نمایشگاه‌ها به عنوان بخشی خصوصی باشد که به صورت سرمایه‌گذاری و سهامی خاص اداره می‌شود.

    وی افزود: نوعی تقسیم نگاهی در رابطه با فعالیت‌های این شرکت داریم که شامل یک نگاه داخلی متشکل از کارهایی که داخل استان می‌توان انجام داد مانند کسب و کارهای خرد و یا نمایشگاه‌های الکامپ و یک نگاه کلی که در آن بتوان توانمندی‌های استان را بلد کرد مثل نمایشگاه آلومینیوم و صنعت می‌شود.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی تصریح کرد: در حوزه تجارت خارجی با توجه به هماهنگی‌های بین بخشی شرکت  دو پاویون از جمهوری اسلامی در نمایشگاه‌های خارج از کشور را داشتیم.

    جهانمیرزایی بیان کرد: در سوریه با توجه به شرایط ایجاد شده مکاتباتی انجام شده که همه منوط به مسائل امنیتی بوده که اگر فراهم شود به لحاظ ساخت و ساز می‌شود ورود کرد.

    وی ادامه داد: مصوبه‌ای در کارگروه توسعه صادرات به منظور موافقت برای برگزاری نمایشگاه با عناوین جدید پیش آمده در طول سال تصویب شود.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی عنوان کرد: در بحث برگزاری نمایشگاه‌ها حمایت از تولیدکننده‌های داخل را اولویت قرار می‌دهیم اما در یک نگاه دیگر باید دید مردم را از چیزی محروم می‌کنیم یا نه و آیا منافع مردم را در نظر گرفته‌ایم؟

    جهانمیرزایی بیان کرد: به صورت مستقیم و غیرمستقیم 200 نفر ایجاد اشتغال داریم که در نمایشگاه مبل 5 تا 7 درصد نهایت فروشمان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت