مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان:

نمایشگاه جامع کشاورزی،از بهترین و برترین نمایشگاه های کشور است

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان گفت: نمایشگاه بین المللی جامع صنعت کشاورزی از لحاظ کیفیت و تخصص از بهترین و برترین نمایشگاه های کشور است که عنوان جامع را برای خود برگزیده است، زیرا تکنولوژی و تجهیزات و نیز صنعت کشاورزی را در خود جای داده است.

نمایشگاه جامع کشاورزی،از بهترین و برترین نمایشگاه های کشور است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، علی یارمحمدیان در مراسم افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت کشاورزی با اشاره به برگزاری نخستین کنگره ملی تکنولوژی های نوین در فضای سبز شهری در اتاق بازرگانی اصفهان اظهار کرد: این نوع فعالیت ها می تواند به ارتقا سطح علمی و آگاهی کسانی که در این کنگره شرکت می کنند، بیافزاید و بار دیگر ثابت می کند که شرکت نمایشگاهی فقط به ابعاد اقتصادی نمایشگاه نباید توجه کند و رسالت اجتماعی خود را نیز باید در نظر بگیرد.

    وی افزود: رسالت نمایشگاهی ما این بود که بتوانیم کنگره ای را در کنار این نمایشگاه برگزار کنیم و شرکت نمایشگاه های بین المللی در تمام ابعاد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه، یک مسئولیت اجتماعی برای خود متصور است و اگر در کشور با رکود اقتصادی مواجه باشیم، شرکت نمایشگاه ها خود را مسئول می داند و باید برای رفع رکود اقتصادی قدم بردارد.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان تصریح کرد: اگر مشکلی در فرهنگ وجود داشته باشد به سهم خود، خود را مسئول می دانیم و با برگزاری نمایشگاه های فرهنگی در محل این نمایشگاه برای برطرف کردن این مشکلات تلاش می کنیم.

    یارمحمدیان تصریح کرد: یکی از شاخص های رفاه اجتماعی بهبود محیط زیست شهری است که شرکت نمایشگاه ها در راستای فعالیت های خود چنین کنگره ای را برنامه ریزی کرده است تا بتواند با برگزاری این همایش ها در زمینه های مختلف اجتماعی و فرهنگی، رسالت خود را انجام دهد.

    وی گفت: نمایشگاه فعلی حدود یک هزار و 500متر فضای نمایشگاهی دارد و استانداردهای بین المللی نیز در این نمایشگاه وجود ندارد، به همین دلیل پروژه بزرگ نمایشگاهی در محل روشن دشت که کلنگ آن در سال 1394زده شده است و شامل سالن بزرگ نمایشگاهی در فاز اول آن به میزان 15 هزار متر است و سالن های دیگری نیز دارد که در فازهای بعدی پیگیری می شود.

    یارمحمدیان ادامه داد: بودجه ای که برای فاز اول این نمایشگاه در نظر گرفته شده 150 میلیارد تومان است که حدود 38 میلیارد تومان آن تاکنون محقق شده است و در حال حاضر 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و چنانچه نهادهای مرتبط همکاری کنند، می توانیم این نمایشگاه را با فضای کافی و استانداردهای لازم افتتاح کنیم.

    وی اظهار کرد: با افتتاح این پروژه می توان هم به بخش گردشگری استان اصفهان و کشور کمک کنیم و شرکت نمایشگاه ها با این پروژه می تواند اقتصادی که از شرکت نمایشگاه ها منشا می گیرد را متحول کند.

    کنگره تکنولوژی های نوین در فضای سبز شهری در روز دوشنبه 25 دی ماه 1396 با حضور روئسای سازمان پارک ها و همچنین 300 نفر از کارشناسان و متخصصان این حوزه و سخنرانی اساتید بزرگ برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت