همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می شود

نمایشگاه تجسمی «هنر انقلاب» در یاسوج

عصر نمایشگاه- همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، نمایشگاه تجسمی هنر انقلاب در یاسوج روز گذشته، ۲۲ فروردین‌ماه گشایش یافت.

نمایشگاه تجسمی «هنر انقلاب» در یاسوج
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ،حسن نوروزی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد در مراسم گشایش نمایشگاه تجسمی هنر انقلاب در یاسوج، اظهار کرد: انقلاب اسلامی سبب بروز و ظهور هنرمندان انقلابی و متعهد شد که یکی از این هنرمندان انقلابی شهید آوینی است که مقام معظم رهبری وی را سید شهیدان اهل قلم خواندند.

    وی افزود: شهید آوینی روایت‌گر هنرمندانه از پیروزی‌ها و سربلندی‌های انقلاب اسلامی است که هنر وی، هنری جاودانه و ماندگار است.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انقلاب اسلامی هنرمندان متعهدی را به جامعه هدیه داده، اضافه کرد: این هنرمندان با آثار خود حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و تبیین‌کننده اهداف فرهنگی نظام هستند.

    نوروزی با بیان اینکه تلاش‌ها و فعالیت‌های حوزه هنری استان در راستای معرفی و پاسداشت هنر انقلاب در استان قابل تقدیر است، ابراز کرد: به رغم همه محدودیت‌ها حمایت از حوزه فرهنگ در این استان مورد توجه ویژه است.

    بنا بر این گزارش، همچنین، شریف اسلامی، سرپرست حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد نیز بیان کرد: هنر انقلابی و متعهد با پیروزی انقلاب اسلامی متولد شد و امروزه هر آنچه در عرصه فرهنگی و هنری در این استان وجود دارد محصول انقلاب اسلامی است.

    وی افزود: هفته هنر انقلاب فرصتی مغتنم برای معرفی هنر انقلاب و هنرمندان متعهدی همچون شهید آوینی است.

    سرپرست حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان تجسمی در بخش‌های مختلف نقاشی، عکس و خوشنویسی به نمایش درآمده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت