اختتامیه نمایشگاه مبلمان اداری برگزار شد

عصر نمایشگاه- معرفی برندگان اولین دوره مسابقات صندلی اداری استاندارد SOCC و دومین دوره مسابقه مبلمان صادراتی ایران - مبلمان منزل IFEC همزمان با اختتامیه هفتمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری برگزار شد.

اختتامیه نمایشگاه مبلمان اداری برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، پژوهشگاه استاندارد ایران با همکاری اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان ایران، دانشگاه علمی و کاربردی طراحی و تولید مبلمان و دکوراسیون و شرکت مهندسی نیکان کیفیت‌اندیش که از صلاحیت‌های فنی لازم در حوزه استانداردسازی محصول و فرآیندهای تولید و نیز سوابق حرفه‌ای در حوزه تدوین و اجرای استانداردهای ملی حوزه مبلمان و دکوراسیون برخورداراست، توانسته‌اند ساختاری قابل‌قبول برای برگزاری اولین دوره مسابقه صندلی اداری استاندارد را طرح‌ریزی کند. ساختاری که طبعاً متناسب با روند توسعه کمی و کیفی رویکرد کیفیت در سال‌های آتی، توسعه و تکامل خواهد یافت.

    هدف از برگزاری مسابقات صندلی اداری استاندارد که در رسته‌های صندلی مدیریتی، صندلی کارمندی، صندلی کنفرانسی، صندلی اداری دسته تحریردار، مبل اداری برگزار شد و شرکت خوگر و شرکت نوین چرخ آسانرو حامیان برگزاری آن بودند. ایجاد زمینه رقابت سالم بین تولیدکنندگان صندلی اداری با هدف بهبود کیفیت بر اساس استانداردهای ملی محصول، مدیریت و همچنین زیبایی‌شناسی محصول از نگاه مشتری بوده است.

    خوشبختانه مسابقه از سوی شرکت‌های تولیدکننده صندلی با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و طی رقابتی فشرده که بر اساس سرفصل‌های متعددی نظیر ویژگی‌های ظاهری و  زیبایی‌شناختی محصول، خدمات واحد کنترل کیفی و آزمایشگاه و آزمون‌های ابعادی و استحکام محصول انجام شد شرکت‌های اروند، آرام‌گستر، راحتیران، تیام، آرتمن، راشن، راینو نوین، شیزن، محک، داتیس و کامپی سیستم توانستند به ترتیب جوایزی را در رسته‌های مختلف از آن خود کنند.

    در همین مراسم از شرکت‌های خوگر و نوین چرخ آسانرو با اهدای لوح قدردانی شد.

    از آنجایی‌که تولید کالای کیفی و استاندارد با هدف رونق عرضه و صادرات انجام می‌شود همه سخنرانان در این مراسم تأکید ویژه‌ای بر اهمیت و جایگاه طراحی محصول و رعایت روندها و استانداردهای لازم برای صادرات داشتند. با توجه به اهمیت استفاده از ظرفیت های فناوری اطلاعات و ارتباطات برای عرضه محصولات از سوی سخنران خوگر در این مراسم بر ضرورت رویکردهای نوین در عرصه تولید محتوی درکنار تولید کیفی محصول تاکید به عمل آمد.

    شرکت نیکان کیفیت اندیش نیز به‌عنوان مجری تخصصی این رویداد در همین مراسم آغاز به‌کار دومین دوره مسابقه مبلمان صادراتی ایران (مبلمان اداری) را که در طی سال 1397 به منظور ارتقای کیفیت تولید محصولات در حوزه مبلمان اداری و ایجاد محیط شفاف رقابتی برگزار می‌شود، اعلام کردند.

    مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات صندلی اداری استاندارد SOCC  و دومین دوره مسابقه مبلمان صادراتی ایران - مبلمان منزل IFEC همزمان با اختتامیه هفتمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری در روز 23 دی‌ماه برگزار شد؛ این نمایشگاه از 21 تا 24 دی‌ماه 1396 در محل دایمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت