سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی خبر داد؛

حضور باشکوه تبریز ۲۰۱۸ در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

عصر نمایشگاه- سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری با هدف معرفی تبریز ۲۰۱۸ در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خبر داد.

حضور باشکوه تبریز ۲۰۱۸ در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، فرشاد رستمی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران و حضور با شکوه تبریز 2018 را در این مکان فرصتی طلائی جهت معرفی هرچه بهتر ظرفیت‌های گردشگری و هنری آذربایجان شرقی و تبریز دانست و گفت: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران قطعا فرصتی مناسب جهت معرفی فرهنگ، هنر و جاذبه‌های گردشگری آذربایجان شرقی به بازدیدکنندگان و نمایندگان بخش خصوصی داخلی و خارجی حوزه گردشگری خواهد بود.

    وی اظهار کرد: به منظور معرفی تبریز 2018 به طور مستمر برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری اعم از آشپزی و ارائه غذاهای سنتی آذربایجان، ورکشاپ‌های صنایع دستی در رشته‌های بافته‌های داری، سفال، سرامیک، کفش و نگارگری ایرانی، برنامه مجسمه‌های متحرک و همچنین اجرای آیین‌های سنتی و موسیقی زنده توسط گروه‌های موسیقی در طول ایام برگزاری این نمایشگاه اجرا خواهد کرد.

    سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی گفت: با استقرار آلاچیق عشایری منطقه آذربایجان در محوطه این نمایشگاه به معرفی توانمندی‌های روستایی در جذب گردشگر و ترویج بوم‌گردی تاکید خواهد شد.

    رستمی با تاکید بر اینکه برگزاری برنامه‌های غرفه تبریز 2018 در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، با مشارکت ویژه بخش خصوصی همراه خواهد بود، ادامه داد: بخش خصوصی یکی از بازوان اصلی اجرایی اهداف تبریز 2018 است که در این نمایشگاه نیز در کنار نهادهای دولتی به معرفی ظرفیت‌های آذربایجان شرقی خواهد پرداخت و در همین زمینه بسته‌های سفر به مقصد تبریز و آذربایجان توسط دفاتر مسافرتی استان توزیع خواهد شد.

    گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از سوم الی ششم بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور غرفه ویژه تبریز 2018 برگزار خواهد شد

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت