با حضور ۹۶ شرکت داخلی و خارجی؛

چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران رایدکس گشایش یافت

عصر نمایشگاه- چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران رایدکس (موتورسیکلت، دوچرخه، قطعات، لوازم یدکی، وسایل نقلیه برقی، هیبریدی و تجهیزات وابسته) با حضور ۹۶ شرکت داخلی و خارجی و با شعار «حرکت به سوی هوای پاک» امروز (سه شنبه) در محل دائمی نمایشگاهی جنوبی مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران گشایش یافت.

چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران رایدکس گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، این نمایشگاه، تنها نمایشگاه تخصصی بین المللی در حوزه صنعت موتورسیکلت و دوچرخه، قطعات و لوازم یدکی مرتبط و وسایل نقلیه برقی و هیبریدی در ایران است که با اخذ مجوز از سوی سازمان توسعه تجارت ایران و با حمایت و حضور انجمن صنعت موتورسیکلت ایران، اتحادیه فروشندگان و واردکنندگان دوچرخه و موتورسیکلت و لوازم یدکی و سندیکای تولید کنندگان مجموعه و قطعات موتورسیکلت و دوچرخه ایران برگزار می شود.
    «فریبا خاکزاد» برگزار کننده چهارمین دوره نمایشگاه ایران رایدکس در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه را فرهنگ سازی برای توسعه استفاده از دوچرخه، موتور و خودروهای برقی در کشور و تلاش برای حرکت به سوی هوای پاک عنوان کرد.
    وی از حضور 96 شرکت داخلی و بین المللی در این دوره از نمایشگاه خبر داد و گفت: 17 مورد از این شرکت ها خارجی اند که از کشورهای روسیه، چین و تایوان در نمایشگاه حضور یافته اند.
    به گفته خاکزاد، 80 درصد شرکت های ایرانی حاضر در نمایشگاه نیز نمایندگی های انحصاری کشورهایی همچون ایتالیا، اتریش، کانادا، آلمان، فرانسه، چین و تایوان هستند.
    برگزار کننده چهارمین دوره نمایشگاه ایران رایدکس خاطرنشان کرد: تقویت سبد کالایی در حوزه های برقی، هیبریدی، فناوری های جدید و غیره از سوی خارجی ها و همچنین شرکت خودروسازان تولیدکننده خودروهای برقی و عرضه سه نمونه از آنها از جمله ویژگی های این دوره از نمایشگاه است.
    وی با اشاره به رونمایی شرکت فرانسوی پژو از یک نمونه موتورسیکلت برقی در نمایشگاه دوره گذشته، تاکید کرد: ارتقای تعاملات تجاری بین شرکت ها و رایزنی ها در برخی موارد انعقاد تفاهم نامه و حتی عقد قراردادهای همکاری مشترک با خارجی ها، از جمله دستاوردهایی است که از این نمایشگاه انتظار می رود.
    خاکزاد تصریح کرد: نمایشگاه امسال در مقایسه با دوره گذشته با 45 درصد رشد متراژ و 35 درصد رشد حضور شرکت کنندگان داخلی همراه بوده است.
    برپایه این گزارش، رونمایی از محصولات و برندهای جدید داخلی و بین المللی، برگزاری چهارمین همایش ملی صنعت موتورسیکلت و قطعات و لوازم یدکی ایران، برگزاری چهارمین همایش وسایل نقلیه برقی و هیبریدی و برگزاری چهارمین بازار نوآوری ها و فناوری و ارائه محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان مرتبط با موتورسیکلت های انژکتوری و وسایل نقلیه برقی و هیبریدی، از جمله برنامه های پیش بینی شده در این نمایشگاه چهار روزه است.
    به همین مناسبت برگزاری مانور حرکت پاک با محصولات حاضر در نمایشگاه ایران رایدکس به مناسبت روز 29 دی، معرفی آثار منتشر شده در حوزه صنعت موتورسیکلت و سایر گروه های کالایی نمایشگاه، برگزاری 15 کارگاه آموزشی بویژه در حوزه استاندارد های اجباری صنعت موتورسیکلت، دوچرخه و وسایل نقلیه برقی در ایران، انجام حرکات نمایشی توسط قهرمانان کشوری و اعضای تیم های ملی و انجام تست موتورسیکلت، دوچرخه و وسایل نقلیه برقی حاضر در نمایشگاه ایران رایدکس توسط بازدیدکنندگان در این نمایشگاه برنامه ریزی شده است.
    چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران رایدکس از امروز تا پنجشنبه 29 دی ماه از ساعت 10 تا 20 و جمعه از ساعت 14 تا 20 پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت