مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی:

۳ نمایشگاه محصولات بانوان آذربایجان غربی در خارج کشور دایر می شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی از دایر شدن سه نمایشگاه محصولات بانوان استان در خارج کشور خبر داد.

۳ نمایشگاه محصولات بانوان آذربایجان غربی در خارج کشور دایر می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، شهلا تاجفر عصر سه شنبه در آیین تجلیل از بانوان کارآفرین پیرانشهر با بیان این خبر اظهارداشت: این نمایشگاه ها با هدف حمایت و بازاریابی از تولیدات و محصولات بانوان سال آینده در خارج از کشور دایر می شود.

    وی با تاکید بر ایجاد کارگاه های مهارتی بانوان در استان عنوان کرد: دایر کردن بازارچه فروش محصولات بانوان با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار و کارآفرین و احداث پارک بانوان در دستور کار قرار دارد.

    تاجفر در ادامه به برنامه های دهه فجر اشاره کرد و افزود: تاکنون 150 نوع برنامه پیشنهادی از ادارات مختلف برای برگزاری در دهه فجر امسال اخذ شده است.

    تاجفر اجرای طرح ساختار قامتی و اصلاح ناهنجاری های اسکلتی (طرح سنجاب)، برگزاری نمایشگاه کتاب با برجسته سازی موضوع انقلاب اسلامی، برگزاری نشست حقوق شهروندی، ایجاد صندوق های خرد زنان عشایری و افتتاح مدرسه ویژه زنان زندانی را از جمله برنامه های دهه فجر امسال عنوان کرد.

    مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی همچنین گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر برای اولین بار کانون زنان عشایر در سطح کشور در آذربایجان غربی افتتاح می شود.

    مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در ادامه اظهارداشت: سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده استان برای نخستین بار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور تدوین می شود.

    تاجفر گفت: سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده استان با رویکرد توانمندسازی در چهار بعد دانش، سلامت، امنیت و آگاهی، مطالعه وضعیت موجود و تحلیل آنها، ارائه راهکار و معرفی شاخص ها تدوین می شود.

    وی با اشاره به اینکه دو هزار زن کارآفرین و 31 بانوی کارآفرین ملی در سطح این استان وجود دارد، اضافه کرد: این بانوان نیز باید مورد حمیات قرار گیرند تا زمینه توسعه اشتغال به ویژه در بین بانوان و دختران فراهم شود.

    در پایان این مراسم از بانوان فرهیخته و کارآفرین پیرانشهر تجلیل شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت