جزییات نمایشگاه لوازم خانگی مشهد

عصر نمایشگاه- هوا سرد است و خبری از غرفه‌های بیرونی نیست اما ریتم نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی داخل سالن‌های مسقف تند می‌زند. ۱۵۰ شرکت داخلی و ۳۰ نمایندگی خارجی در قالب ۸۰۰ غرفه در نمایشگاه حاضر شده‌اند.

جزییات نمایشگاه لوازم خانگی مشهد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از شهرآرا آنلاین, ظاهرا استقبال مردم نیز از این نمایشگاه خوب ارزیابی می‌شود. برخی از قیمت‌ها راضی هستند و برخی قیمت لوازم خانگی در این نمایشگاه را مشابه بازار می‌دانند.مهدی رفیعی از بازدیدکنندگانی است که به همراه همسر و فرزند کوچک‌ خود برای بازدید از نمایشگاه آمده‌ است، می‌گوید: در بازار اجناس تقلبی است، اما داخل نمایشگاه مطمئن هستیم که جنس اصل را با تخفیف بیشتر می‌توانیم تهیه کنیم. او از حضور برندهای متعدد راضی است و می‌گوید اگر جنس مورد نظرمان را پیدا کنیم، حتما خرید خواهیم کرد. «سمانه نبی‌پور» از دیگر بازدید کنندگان نمایشگاه نیز بیان می‌کند: اصولا هدف از برگزاری نمایشگاه ارائه اجناس با قیمت مناسب‌تر نسبت به بازار است اما اکنون چنین موضوعی در این نمایشگاه مشاهده نمی‌شود و قیمت‌ها با بازار یکی است.

    با نمایشگاه‌ موافقیم اما فروشگاه نه!
    در حاشیه بازدید مسئولان، «محمود بنانژاد»، رئیس اتاق اصناف مشهد نیز در پاسخ به این موضوع که «اصناف از مخالفان برگزاری نمایشگاه‌ها هستند»، می‌گوید: با برگزاری نمایشگاه مخالف نیستیم، اما با برگزاری فروشگاه در قالب نمایشگاه مخالف هستیم. همان‌طور که از نام نمایشگاه استنباط می‌شود، اینجا محلی است برای نمایش کالای تولید شده کارخانجات و صنعت و در عین حال ارتباط آن‌ها با بخش توزیع. او معتقد است نمایشگاه نقش موثری در ایجاد رابطه میان تولیدکنندگان و توزیع کنندگان دارد و در همین‌باره می‌گوید: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم دو مرتبه در طول سال با مجوز اتاق اصناف برگزار می‌شود. مابقی نمایشگاه‌ها باید به همین شکل باشد و با حضور کارخانجات و تولید‌کنندگان اصلی برگزار شود.

    شرکت‌های نوپا در کنار قدیمی‌ها
    «رضا هادی»، مدیر فروش یکی از شرکت‌های تولید کننده اجاق گاز در استان می‌گوید: گروهی از تولید کنندگان با هدف نمایش و معرفی محصولات شان به مصرف کنندگان و همکاران خود در نمایشگاه شرکت می‌کنند. کارخانجات تولیدی در حاشیه این نمایشگاه‌ها محصولات خود را به شرکت‌های توزیع کننده‌ و سایر شرکای تجاری خود معرفی می‌کنند.و حضور در نمایشگاه منحصر به شرکت‌های تولیدی نوپا نیست و کارخانجات با سابقه هم حاضر شده‌اند.
    «محسن عرفان»، دیگر مدیر فروش یکی از کارخانجات تولیدی استان نیز اظهار می‌کند: متأسفانه هنوز بازار و اقتصاد ایران درگیر رکود است. حدود ١۰ سال پیش داد و ستد در همین نمایشگاه مشهد خیلی بیشتر بود. وی اضافه می‌کند: البته وضعیت رو به بهبود پیش می‌رود و امید داریم که این نمایشگاه در خروج بازار از رکود تأثیرگذار باشد. «امیر شهلا»، عضو شورای شهر مشهد که خود سابقه فعالیت در صنعت را دارد نیز می‌گوید: تقویت بازارهای صنعتی و تخصیص بخش قابل توجهی از اعتبارات صندوق توسعه ملی به صنعت کشور یکی از اهداف اصلی دولت است که در بودجه ٩٧ پیگیری می‌شود.

    بزرگان صنعت لوازم خانگی در مشهد
    شهلا اظهار می‌کند: اگر نمایشگاه مورد پسند مردم باشد، استقبال هم می‌شود.وی تغییرات مدیریتی را هم در برگزاری بهتر نمایشگاه مؤثر می‌داند و ‌می‌گوید: در برگزاری این نمایشگاه علاوه بر تبلیغات مناسب، حضور برندهای مطرح ایرانی و خارجی را شاهد هستیم که به نظر این مسئله حکایت از توان بالای مجری برگزاری نمایشگاه است که توانسته از طریق ارتباطاتی که دارد، بزرگان صنعت لوازم خانگی را زیر یک سقف دور هم جمع کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت