مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان؛

مشارکت ۴۰ واحد بازرگانی و تولیدی در نمایشگاه تاسیسات گیلان

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان با بیان اینکه هفتمین نمایشگاه تخصصی تاسیسات همزمان با ششمین نمایشگاه صنعت برق و آب در رشت دایر شد گفت: ۴۰ واحد تولیدی و بارزگانی در این نمایشگاه حضور دارند.

مشارکت ۴۰ واحد بازرگانی و تولیدی در نمایشگاه تاسیسات گیلان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم, عبدالله سلمانی‌زاده با اشاره به اینکه استان گیلان در راستای حمایت از تولیدات داخلی و کنترل بازار، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی را در اولویت اقدامات خود قرار می‌دهد اظهار داشت: حمایت از تولیدات داخلی گامی موثر در توسعه اقتصادی است.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان از گشایش هفتمین نمایشگاه تخصصی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در رشت خبر داد و گفت: این نمایشگاه همزمان با ششمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و آب و فاضلاب در رشت برپا شده است.

    سلمانی‌زاده با تاکید بر اینکه به‌منظور حمایت از تولیدات داخلی کشور این نمایشگاه با حضور و مشارکت  40 واحد تولیدی و بازرگانی برپا شده است افزود: این واحدها از استان‌های گیلان، تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی، خراسان رضوی ،قم و البرز در این نمایشگاه حضور دارند.

    وی با بیان اینکه این نمایشگاه در آغازین روزهای برپایی با استقبال مطلوبی از سوی شهروندان مواجه است گفت: سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، پکیج و رادیاتور، شیرآلات، لوله و اتصالات، پمپ آب، مخازن پلیمری، صنایع روشنایی، سیم، کابل و تجهیزات اندازه‌گیری از محصولات قابل عرضه این نمایشگاه است‌.

    سلمانی‌زاده خاطرنشان کرد: ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان، ایجاد نمایندگی در استان گیلان توسط واحدهای تولیدی و آشنایی با سلایق مصرف کنندگان از اهداف برجسته برگزاری این نمایشگاه است.

    وی با تاکید بر اینکه ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکننده و مصرف‌کنندگان، ایجاد فضای رقابتی و بالابردن حق انتخاب مصرف کنندگان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است بیان کرد: رشت به مدت 4 روز و تا 29 دی ماه میزبان هفتمین نمایشگاه تخصصی تاسیسات است.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان ساعات برگزاری این نمایشگاه را 15 الی 21 دانست و خاطرنشان کرد: محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان به‌مدت چهار روز میزبان علاقمدان این حوزه از صنعت کشور اشت.

    سلمانی‌زاده با اشاره به اینکه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان در طول سال برگزاری نمایشگاه‌های متنوع و مختلف را به‌صورت مداوم پیگیری و برگزار می‌کند اظهار داشت: شهروندان گیلانی استقبال پرشوری از نمایشگاه‌ها دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت