حضور هیات تجاری البرز در میزگرد تجاری فعالان اقتصادی منطقه در ترکیه

عصر نمایشگاه- رییس اتاق بازرگانی البرز که در راس یک هیات تجاری ۱۵ نفره از استان های البرز و تهران به ترکیه سفر کرده است، از حضور این هیات در میزگرد تجاری با تجار کشورهای مختلف خبر داد.

حضور هیات تجاری البرز در میزگرد تجاری فعالان اقتصادی منطقه در ترکیه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل ازایرنا, رحیم بنا مولایی اظهار کرد: در این میزگرد که درحاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی در آنتالیا برگزار می شود، اعضای هیات تجاری اعزامی از البرز در زمینه همکاری های اقتصادی و تجاری با شرکت کنندگان در این میزگرد در خصوص واردات ، صادرات و سرمایه گذاری مشترک به گفت وگو می نشینند.
    وی افزود: هیات تجاری اعزامی به ترکیه را 15 نفر از فعالان اقتصادی البرز و تهران تشکیل می دهند که بنا به دعوت رسمی اتاق بازرگانی آنتالیا راهی ترکیه شده اند.
    بنامولایی همکاری مشترک فعالان اقتصادی ایران با تجار ترکیه در امور اقتصادی و تجاری را از جمله اهداف این سفر عنوان کرد.
    رییس اتاق بازرگانی البرز گفت: فعالان اقتصادی ترکیه از تبادل تجاری و مشارکت و سرمایه گذاری در بخش تولید ما استقبال می کنند و برای شراکت تجاری با فعالان اقتصادی ایران آمادگی دارند.
    وی حضور فعال ایران در بازار ترکیه را از دیگر اهداف سفر هیات تجاری از البرز به این کشور عنوان کرد.
    رییس پارلمان بخش خصوصی البرز گفت: نمایشگاه صنایع غذایی آنتالیا بزرگترین و با اهمیت ترین نمایشگاه بین المللی ترکیه محسوب می شود و ما با برپایی غرفه در این نمایشگاه در پی آنیم تا در بازارهای منطقه ای حضوری فعال داشته باشیم.
    بنامولایی افزود: با توجه به این مهم که ایران به عنوان امن ترین کشور در منطقه مطرح است ، تجار و فعالان اقتصادی ترکیه برای سرمایه گذاری و مشارکت در کشورمان اعلام آمادگی کرده اند.
    وی اظهارکرد: ما دربخش های نساجی ، پوشاک، صنایع غذایی و تجارت حلال از امکانات و توانایی بالایی برخوردار هستیم و می توانیم در زمینه های مختلف صنعتی با ترکیه همکاری مشترک داشته و درتجارت بین المللی گام های مهمی برداریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت