مدیرکل فرهنگ وارشاد استان کرمان:

دوازدهمین نمایشگاه قرآن در کرمان برگزار می شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه قرآن طی بهمن ماه در استان کرمان خبر داد.

دوازدهمین نمایشگاه قرآن در کرمان برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، محمد علیزاده صبح یکشنبه در نشست خبری دوازدهمین نمایشگاه قرآن و دومین هفته قرآن و عترت استان کرمان، اظهار کرد: یکی از راه های مهم ترویج سبک زندگی قرآنی برگزاری رویدادهای قرآنی است.

    وی افزود: برگزاری این رویدادهای قرآنی باعث ترغیب مردم به سبک زندگی قرآنی می شود از این رو در بهمن ماه دو رویداد دوازدهمین نمایشگاه قرآن  و هفته قرآن و عترت در این زمینه رخ می دهد.

    وی با اشاره به اینکه از آنجا که هفته قرآن در گستره استانی رخ می دهد، گفت: فعالان حوزه فرهنگ و هنر از مهرماه که فراخوان این برنامه کلید خورد، آثار خود را ارسال کرده و فضای هنری، قرآنی و عترت را دنبال کردند که نتیجه آن را در برگزاری جشنواره قران و عترت خواهیم دید.

    علیزاده با بیان اینکه پیوند بین حوزه فرهنگ و هنر با قرآن و عترت گره خورده است، افزود: فرهنگ و هنر مبتنی با آموزه های قرآنی است به گونه ای که بیان آموزه های قرآنی با خلق آثار هنری با کارگاه های عملی و ارائه آثار خواهد بود.

    وی تصریح کرد: یادآوری سبک زندگی قرآنی در جامعه، ترغیب مردم به سبک زندگی قرآنی، ایجاد رقابت بین اصحاب هنر و فرهنگ، استعدادیابی و ایجاد وحدت بین دستگاه ها از نتایج برگزاری دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خواهد بود.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت با همکاری  شورای هماهنگی و گسترش مباحث قرآنی در استان و دیگر نهادهای دولتی از جمله دفتر امام جمعه، اداره اوقاف، تشکلات مطبوعات و هنری، اداره کل میراث، بسیح هنرمندان، اتحادیه تشکل های قرآنی و... برگزار خواهد شد.

    وی با تاکید به اینکه بر اساس برنامه ریزی انجام شده برنامه ها در سطح استان برگزار می شود، اظهار کرد: دوازدهمین جشنواره قرآن و دومین هفته قرآن و عترت  در  11 شهرستان در قالب 16 جشنواره و 35 برنامه برگزار خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت از دهم بهمن ماه تا 16 بهمن ماه خواهد بود، یاداور شد: موضوعات جشنواره در حوزه های مضامین دینی، قرآنی، نماز، حجاب و عفاف، اقتصاد مقاومتی، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، امر معروف و نهی از منکر و... است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت