مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی خبر داد

حضور ۵۰۰ شرکت خارجی در نمایشگاه ایران پلاست

عصر نمایشگاه- مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از حضور ۵۰۰ شرکت خارجی و ۴۰۰ شرکت ایرانی در نمایشگاه ایران پلاست خبر داد.

حضور ۵۰۰ شرکت خارجی در نمایشگاه ایران پلاست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرضیه شاهدایی در نشست خبری صبح امروز که در ساختمان صنعت پتروشیمی برگزار شد افزود: در این نمایشگاه 500 شرکت خارجی و 400 شرکت ایرانی حضور دارند.

    وی ادامه داد: در این نمایشگاه 13 کشور اروپایی 10 کشور آسیایی و 2 کشور از آفریقا و اروپا که با هماهنگی اتاق بازرگانی دنیا که حدود 200 تجار فعال در این صنعت است دعوت به بازدید از این نمایشگاه شدند.

    شاهدایی در ادامه از اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی در زمینه لاستیک و پلاستیک و همچنین ایجاد صنایع در کشور و توسعه بازارهای داخلی و خارجی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در ادامه از اهداف شرکت این صنعت در ساختار جدید گفت و یادآور شد: این صنعت در ساختار جدید در جهت توسعه این سازمان و با نیابت وزارت نفت و سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی کلان را بر عهده دارد و در جهت ایجاد زیرساخت اقدام خواهد کرد.

    شاهدایی در ادامه اظهار کرد: در جهت توسعه صنایع این صنعت مبنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی باید سیاست کلانی را پیاده کرد که از جمله آن می‌توان به صنایع پایین دست و همچنین افزایش ظرفیت‌های واحدهای موجود اشاره کرد.

    وی در ادامه گفت: از دیگر محورهای بعد از پسابرجام به صورت جدی دنبال خواهیم کرد جذب سرمایه‌گذاری برای اجرای طرح‌های تعریف شده است که خوشبختانه با استقبال خوبی از کشورهای اروپایی و آسیایی مواجه بوده است.

    به گفته شاهدایی کشورهایی اروپایی و آسیایی در این نمایشگاه شامل کشورهایی همچون آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، اسپانیا، جمهوری چک، سوئیس، هلند، دانمارک، لهستان، روسیه و بلژیک و کشورهای آسیایی شامل چین، کره جنوبی، تایوان ، هند سنگاپور، ترکیه، امارات، عراق، بحرین و پاکستان است.

    مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از برگزاری نمایشگاه ایران پلاست با موضوع کسب و کار که از 25 تا 29 فروردین سال جاری آغاز می‌شود خبر داد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت