هدیه هتلداران به مردم در نمایشگاه گردشگری

عصر نمایشگاه- مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه گردشگری تهران گفت: در نمایشگاه امسال، هتل‌هایی که سال گذشته ظرفیت خالی داشتند برخی اتاق‌ها را به‌عنوان هدیه و برخی را با تخفیف ارائه می‌کنند.

هدیه هتلداران به مردم در نمایشگاه گردشگری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، علیرضا دژبد مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران به خبرنگار مهر گفت: امسال آمار متخصصان گردشگری و مردمی که از یازدهمین نمایشگاه دیدن می‌کنند نسبت به سالهای قبل بسیار بیشتر خواهد شد. دلیل آن هم به خاطر وجود اولین‌ها در این نمایشگاه است از جمله اجرای اولین طرح شهر گل، شهر کودک و بحث گردشگری غذایی. همچنین از تمام صنوف گردشگری، مدرسان، دانشجویان گردشگری، مدارس، مهدکودک‌ها برای حضور در این برنامه دعوت کرده‌ایم. تشکل‌های گردشگری نیز اعضای صنف خودشان را به این برنامه دعوت کرده‌اند.

    وی افزود:برای اولین بار فروش تورهای نوروزی در نمایشگاه انجام می‌شود با این رویکرد که گردشگری داخلی رونق پیدا کند این تورهای گردشگری با قیمت ویژه ارائه خواهد شد. تشکل‌های گردشگری نیز صحبت کرده اند که در این نمایشگاه اعضای صنفشان با تخفیف ویژه خدمات گردشگری ارائه کنند. برخی از استان‌ها اگر سال قبل ظرفیت خالی در هتل‌ها داشتند امسال هتلداران تعدادی از اتاق‌ها را به عنوان هدیه در اختیار  مردم می گذارند و یا برای آن‌ها تخفیف ویژه در نظر می گیرند. 

    دژبد بیان کرد: همیشه استان‌های مازندران، گیلان و گلستان را با طبیعت و محیط زیست و گل می شناختیم امسال سالن‌های 20 و 22 را به گردشگری گل با محوریت استان مازندران قرار داده ایم تا هم به محیط زیست این استان گردشگری توجهی شده باشد و هم به المان گل در این استان بیشتر دقت کنیم. از سویی غرفه‌ها را نیز با گل‌های طبیعی آراسته کرده ایم این کار با همکاری پرورش دهندگان گل  در استان مازندران انجام شده است. برخی از شهرداری‌های مازندران نیز به معرفی اقامتگاههای بوم گردی و طبیعت گردی پرداخته اند. همچنین بحث کمپین حفاظت از محیط زیست استان نیز در نمایشگاه دنبال می شود. 

    مدیر اجرایی نمایشگاه گردشگری گفت: موضوع گردشگری دریایی نیز توسط اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان مورد توجه قرار می‌گیرد. در این نمایشگاه تمام مدارس غواصی و مجموعه‌های گردشگری دریایی و تجهیزات دریایی و حفاظت از محیط زیست گردهم می‌آیند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت