رویداد بزرگ صنعت نمایشگاهی مـاشین ابزار و فـلزکاری در شهرآفتاب برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- امضای قرارداد نمایشگاه بین المللی و تخصصی مـاشین سازی، مـاشین ابزار و فـلزکاری (AMBIRAN ۲۰۱۸) ما بین جناب آقای اولریش کرومر، رئیس شرکت نمایشگاهی اشتوتگارت آلمان و جناب آقای محمد رئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب صورت پذیرفت.

رویداد بزرگ صنعت نمایشگاهی مـاشین ابزار و فـلزکاری در شهرآفتاب برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل شهرآفتاب، جلسه هماهنگی و امضای قرارداد  نمایشگاه بین المللی و تخصصی مـاشین سازی، مـاشین ابزار و فـلزکاری (AMBIRAN 2018) ما بین آقایان اولریش کرومر، رئیس شرکت نمایشگاهی اشتوتگارت آلمان، برنارد مولر نایب رئیس هیئت مدیره مسه‌اشتوتگارت، به نمایندگی از کشور آلمان و جناب آقای محمد رئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب و هیات همراه برگزار شد.

    در ابتدای جلسه اولریش کرومر از  برگزاری رویداد AMBIRAN  در نمایشگاه شهرآفتاب ابراز خرسندی کرد و گفت: از توانمندیها و ظرفیتهای نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب کاملا آگاه هستم و همین توانمندیها سبب شده تا از هم اکنون بسیاری از شرکتها اعلام کرده اند که برای شرکت در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

    رئیس شرکت نمایشگاهی اشتوتگارت آلمان افزود: ما به دنبال آن هستیم تا شهرآفتاب را تبدیل به خانه همیشگی این رویداد کنیم و سبب خرسندی است که بتوانم به عنوان نماینده شرکت های کشورهای اروپایی در این زمینه پلی ارتباطی با کشور ایران باشیم .

    در ادامه این جلسه محمد رئوف قادری،  با اشاره به برگزاری نمایشگاه های بین المللی در شهرآفتاب اظهار داشت:  از برگزاری نمایشگاه های بین المللی در شهرآفتاب بسیار استقابل می‌کنیم به خصوص که برگزاری این نمایشگاه ها سبب انتقال تکنولوژی ماشین آلات با کیفیت و مطابق با ویژگی های روز دنیا به بازار کشور شود.

    مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با اشاره به راه های دسترسی مناسب نمایشگاه، بیان کرد: با تلاشهای صورت گرفته راه های دسترسی به شهرآفتاب به مراتب نسبت به گذشته بهتر و فواصل رسیدن قطار ها به ایستگاه اختصاصی شهر آفتاب کمتر شده است.

    وی افزود:  ایستگاه های تاکسی و اتوبوس امکانات برای رفت و آمد بازدیدکنندگان راه اندازی و با توجه به  نزدیک بودن نمایشگاه به فرودگاه امام خمینی و قرار گرفتن بر سر راه جاده ابریشم، شرایط مناسبی بزای غرفه داران خارجی و بازدیدکنندگان  مهیا شده  است .

    در پایان دو طرف قرارداد برگزاری نمایشگاه بین المللی و تخصصی مـاشین سازی، مـاشین ابزار و فـلزکاری (AMBIRAN 2018) را امضا کردند و این نمایشگاه در تاریخ 5 لغایت 8 تیرماه 97 در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار می‌شود.

    گفتنی است این نمایشگاه به عنوان یکی از پنج رویداد بزرگ صنعت ماشین ابزار در جهان با وسعت بیش از 100.000 متر و مشارکت بیش از 1350 شرکت کننده از سراسر جهان  با هدف ارائه آخرین تحولات صنعت ماشین ابزار و خدمات وابسته در شهر اشتوتگارت آلمان برگزار می گردد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت