معرفی ظرفیت های گردشگری قشم در نمایشگاه فیتور اسپانیا

عصر نمایشگاه- معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از معرفی ظرفیت های کم نظیر حوزه گردشگری جزیره درکنار صنایع دستی مردم این منطقه در نمایشگاه فیتور اسپانیا خبر داد.

معرفی ظرفیت های گردشگری قشم در نمایشگاه فیتور اسپانیا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فرینا، رسول اکبری با اعلام این مطلب گفت: با تمام توان از سرمایه گذاری بخش خصوصی داخلی و خارجی در صنعت گردشگری قشم حمایت می کنیم.
    به گفته او، گردشگری موضوعی است که با سرمایه گذاردن بخش خصوصی عجین شده و سازمان منطقه آزاد قشم با کمک به پیشرفت این صنعت از فعالان گردشگری در جزیره حمایت می کند.
    معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: نمایشگاه فیتور فرصت مهمی است تا فعالان صنعت گردشگری جهان با داشته های ارزشمند قشم در این صنعت مهم اقتصادی به ویژه ژئوپارک جهانی و ژئوسایت های این پدیده زمین شناسی آشنا شوند.
    وی گفت: آگاهی فعالان صنعت گردشگری جهان از مزیت هایی همچون طولانی تربن غار نمکی جهان، جنگل های دریایی حرا، خلیج دلفین های هنگام، طیف وسیعی از خاک های رنگی هرمز، سواحی زیبا، دره ستاره ها، تنگه و دره چاه کوه، بادگیرها، برکه ها، خانه های بوم گردی و از همه مهمتر اخلاق و منش مردم قشم آنان را برای سفر به قشم و تماشای این ظرفیت ها متقاعد می کند.
    به گفته اکبری، همه فعالان صنعت گردشگری کشور می بایست براساس یک سیاست ملی با حرکت در یک مسیر برای علاقمند کردن گردشگران خارجی برای سفر به کشورمان تلاش کنند.
    وی اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد قشم با یک غرفه در سی‌ و نهمین نمایشگاه فیتور اسپانیا که از 27 دی تا یکم بهمن 96 در شهر مادرید اسپانیا دایر شده، شرکت کرده است.
    او ادامه داد: کارشناسان صنعت گردشگری از این نمایشگاه به عنوان یکی از بهترین و بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های حوزه گردشگری یاد می کنند که تاثیر بسیار زیادی در موفقیت فعالان این صنعت داردبنا به این گزارش؛ بیش از 9 هزار شرکت گردشگری از 160 کشور جهان در این نمایشگاه حضور دارند و غرفه ایران با ترکیبی از معماری ایرانی و اسلامی در 304 متر مربع در این نمایشگاه جانمایی شده که مورد توجه گردشگران نقاط مختلف جهان قرار گرفته است.
    قرار است ورک شاپ صنایع‌دستی، غذاهای سنتی و لباس‌های بومی و محلی کشورمان از جمله صنایع دستی قشم در شب ایرانی این نمایشگاه به نمایش گذاشته شود.
    مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم در سفر به اسپانیا علاوه بر حضور در این‌ نمایشگاه گردشگری، در نشست با مدیران ارشد شرکت ایر نوستروم اسپانیا در شهر والنسیا امکان حضور مهندسان این شرکت برای تعمیر و نگهداری 10 فروند هواپیمای سی.آر.جی 900 که سازمان منطقه آزاد قشم از شرکت‌بمباردیه کانادا برای راه اندازی ایر لاین اختصاصی خریداری کرده را بررسی کردند.
    معرفی مزیت های قشم و درخواست عضویت این جزیره در سازمان گردشگری جهانی از سوی حمید رضا مومنی رئیس هیات‌ مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار ویژه با نماینده تام الااختیار دبیر کل سازمان UNWTO هم از دیگر برنامه های این سفربود که مورد استقبال شو چینگ قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت