۱۸۰ شرکت مهمان رویداد نفتی کیش

عصر نمایشگاه- کیش از امروز تا ۵ بهمن میزبان چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و انرژی است؛ این رویداد ۴ روزه که در فضایی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع و با حضور ۱۸۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود، می‌تواند راهی برای توسعه بازارهای نفتی ایران باشد.

۱۸۰ شرکت مهمان رویداد نفتی کیش
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از گسترش تجارت, محمود صدیقی، مدیر برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و انرژی کیش معتقد است این رویداد می‌تواند پلی برای ایجاد ارتباط میان تولیدکنندگان نفتی و بازارهای صادراتی باشد.
    محمود صدیقی، مدیر برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و انرژی کیش هدف از برگزاری چهاردهمین رویداد انرژی را افزایش بازدهی تولید کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی دانست و گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش با هدف افزایش بازدهی تولید کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی، یافتن بازارهای صادراتی، معرفی ظرفیت‌های کشور در زمینه تولید، بازرگانی و خدمات مربوط، شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنعت و ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی برگزار می‌شود.
    همچنین این رویداد در جهت ارتقای کیفیت تولید، ایجاد ارتباط مستقیم و رودررو میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، ایجاد یا ارتقای رویکرد صادرات محصول به سایر کشورها، تبادل فکر، فناوری و محصول میان شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی، شناسایی واحدهای برتر در زمینه تولید، صادرات، بازرگانی و خدمات مرتبط با موضوع نمایشگاه و آشنایی با محصولات، نوآوری‌ها و ظرفیت‌های موجود در سایر کشورها برگزار می‌شود.


    نمایشگاهی در 18 هزار متر مربع
    صدیقی ضمن اشاره به فضای برگزاری، از مهمانان خارجی این رویداد یاد کرد و گفت: در این نمایشگاه بیش از 180 شرکت داخلی، خارجی و نمایندگانی از آلمان، ارمنستان، اسکاتلند، سوئد، کرهجنوبی، افریقایجنوبی، چین، گرجستان، ایتالیا، فرانسه، سوئیس، روسیه، اتریش، امارات متحده عربی و عراق جدیدترین تولیدات و خدمات خود را به نمایش خواهند گذاشت.
    دوره پیشین این رویداد که دی سال گذشته برگزار شده بود نیز میزبان 140 شرکت داخلی و 40 نماینده و شرکت خارجی بود.
    همچنین در نمایشگاه امسال از مدیران تدارکات پالایشگاهها و پتروشیمیهای کشور، رئیسان و اعضای هیات‌مدیره، تشکل‌های مرتبط، مدیران و کارشناسان حوزه انرژی و هیاتهایی از عراق، افغانستان، ترکیه و امارات متحده عربی در آیین گشایش و بازدید از نمایشگاه حضور خواهند داشت.
    مدیر برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و انرژی کیش در بخش دیگری از سخنان خود به جزییات این رویداد پرداخت و اظهار کرد: چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش در فضایی افزون‌بر 18 هزار مترمربع و در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار خواهد شد.
    صدیقی با اشاره به زمان آغاز این رویداد، از مهم‌ترین مهمانان نشست گشایش نیز یاد کرد و گفت: در آیین گشایش با حضور حبیب‌الله بیطرف معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهشی و فناوری، غلامرضا منوچهری معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مریم جوان شهرکی نماینده سازمان توسعه صنایع ملل متحد در ایران سخنرانی می‌کنند.


    برگزاری 3 نشست مهم
    صدیقی همچنین به برنامه‌های جانبی این رویداد نیز اشاره و اظهار کرد: نشست صمیمانه حبیب‌الله بیطرف، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهشی و فناوری با سازندگان داخلی و خارجی و کارآفرینان، نشست نقش ابزارهای نوین بیمه‌های بین‌المللی در سرمایهگذاری خارجی و نشست معرفی نهاد صدور گواهینامه کیفیت انجمن نفت ایران و صدور گواهینامه برای سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران 3 برنامه مهمی هستند که در حاشیه این رویداد 4 روزه برگزار خواهند شد.
    مدیر برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و انرژی کیش در پایان سخنان خود به بحث برنامه‌ریزی برای دوره‌های آتی این رویداد پرداخت و گفت: نخستین برنامه‌ای که برای دوره بعدی نمایشگاه در سال 97 خواهیم داشت، توسعه فضای نمایشگاه است و در این جهت سرگرم گفت‌وگو و مذاکره با امور همایشها و نمایشگاه‌های کیش هستیم.
    درضمن از هم‌اکنون سرگرم مذاکرات بسیار مثبتی با شرکای خارجی خود و سازمان‌های مرتبط بین‌المللی برای همکاری و توسعه دوره آتی نمایشگاه هستیم که نتیجه آن حضور بیشتر شرکت‌های معتبر خارجی خواهد بود.
    همچنین تقویت بنیه علمی نمایشگاه از طریق برگزاری همایش‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی در سطوح بالاتر جزو برنامه‌های توسعه نمایشگاه برای دوره آینده است.
    به طور قطع اینگونه رویدادها باعث رشد و توسعه حوزه انرژی خواهد شد، چراکه برپایی نمایشگاه‌های تخصصی باعث ایجاد رقابت در میان تولیدکنندگان و بازرگانان در موضوع مرتبط می‌شود و نتیجه این امر تلاش برای افزایش کیفیت محصول است.
    در این میان حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه و نیز ارتباط مستقیم و رودرروی مخاطب و مصرف‌کننده با شرکت‌های مختلف تولیدی، ضرورت ارتقای سطح کیفی محصولات را به دنبال دارد.
    به طور کلی می‌توان گفت چنین رویدادهایی در کنار مزایای گفته‌شده، بهبود کیفیت کالای تولیدی و مقبولیت آن در بازار مصرف، افزایش تقاضا و رونق تولید را در پی دارد.
    در زمینه این نمایشگاه نیز نگاهی به دوره‌های پیشین برگزاری این رویداد به وضوح ارتقای سطح کیفی، افزایش رقابت و استقبال هرچه بیشتر مخاطبان از جمله مخاطبان عام و خاص از محصولات ارائه‌شده در نمایشگاه را نشان می‌دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت