پاویون ایران در نمایشگاه بین‌المللی هومی میلان ۲۰۱۷

عصر نمایشگاه- همان‌طور که دست اندارکاران نمایشگاه هومی میلان ۲۰۱۷ بیان می‌کنند، هومی (HOMI) شیوه زندگی و تجربه‌ای است که یک مجموعه خاطره‌انگیز و غنی از وسایل دکوراسیونی که بیان‌کننده تکامل و فراهم آورنده زیبایی هرروزه در محیطی زندگی است را به نمایش می‌گذارد. همچنین، در حوزه مد و لباس نیز آخرین تغییرات روز دنیا و ترکیب‌های جذاب، زیبا و مختلفی را ارائه می‌دهد. حضور غرفه ایران برای اولین بار در این نمایشگاه می‌تواند نقش مهمی در معرفی فرهنگ ایرانی به دیگر کشورهای دنیا ایفا کند.

پاویون ایران در نمایشگاه بین‌المللی هومی میلان ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲:۰۰

    نمایشگاه بین‌المللی هومی میلان 2017 در میلان
    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از چیدانه, هومی به‌عنوان یک‌قطب در دنیا در میان تمامی کسب‌وکارها در حوزه دکوراسیون و معماری از کوچک‌ترین شرکت‌ها تا مشهورترین برندهای موفق، شناخته‌شده است. این نمایشگاه فرصتی را فراهم می‌کند تا آن‌ها بتوانند خود ر ا با بازار بین‌المللی منطبق کنند. بنابراین، هومی فضای خاصی را فراهم کرده تا در آن با حضور متخصصین این حوزه گفت‌وشنودی در خصوص سبک‌ها، روندها، جوهای متفاوت و ایده‌های نو با محوریت اینکه "چگونه در محیط اطراف خود خوب زندگی کنیم"، اتفاق بیفتد.

    چه کسب‌وکارهایی در هومی 2017 حضور دارند؟
    در این رویداد هدف اصلی معرفی سبک زندگی و منسوجات خانگی و صنایع‌دستی مناطق مختلف جهان و همچنین آشنایی با آفرینش‌هایی در بخش مد و جواهرات است. ارائه روند جدید تکامل طرح‌های دیجیتال و فضای هوشمند در حوزه دکوراسیون داخلی نیز ازجمله بخش‌های نمایشگاه هومی میلان 2017 است. بخش دیگری از نمایشگاه به ارائه روش‌ها و راه‌حل‌هایی برای طراحی دکوراسیون محیط‌های مخصوص کودکان اختصاص داده‌شده است. در این نمایشگاه غرفه‌هایی برای به نمایش گذاشتن، ایده‌های تزئین غذا و بسته‌بندی آن‌ها و همچنین فضاهایی برای ارائه ایده‌های مبتنی بر سلامتی در نظر گرفته‌شده است.

    قسمت‌های مختلف نمایشگاه
    سبک زندگی
    آشپزخانه، مبلمان، اثاثیه و لوازم روشنایی
    بهداشت و سلامت در خانه
    روش‌های مراقبت شخصی
    رابطه خانوادگی در خانه
    مد و جواهرات
    تجهیزات جانبی جواهرات و لباس
    هدیه و سوغات
    باغ، باغچه و فضای سبز
    مبلمان و اثاثیه فضای سبز و ابزار باغبانی
    طراحی برای کودکان
    مبلمان و اثاثیه، مد و لوازم جانبی برای زیر 14 سال
    صنایع‌دستی و منسوجات خانگی
    سرگرمی، سفر، موسیقی و کار
    شرکت‌های طراح قراردادها 

    پاویون ایران در هومی میلان 2017
    این نمایشگاه که از 6 تا 9 بهمن‌ماه 1396 برگزار می‌شود، میزبان غرفه‌های بسیار زیادی از کشورهای مختلف دنیا است. اولین حضور پاویون ایران در این نمایشگاه با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اتفاق می‌افتد. محصولات ارائه‌شده توسط غرفه ایران در  نمایشگاه هومی میلان 2017 شامل انواع وسایل دکوری دست‌ساز و صنایع‌دستی مناطق مختلف ایران خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت