معاون گردشگری کشور؛

رشد ۸ درصدی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه گردشگری تهران

عصر نمایشگاه- معاون گردشگری کشور گفت: در یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران ۴۵۰ شرکت داخلی و ۷۰ شرکت خارجی مشارکت دارند که نشان از رشد ۸ درصدی دارد.

رشد ۸ درصدی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه گردشگری تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ذاکرنیوز، مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران پیش از ظهر روز سه‌شنبه سوم بهمن ماه در سالن همایش‌های خلیج فارس محل دائمی نمایشگاه‌های تهران در حال برگزاری است. در این مراسم محمد محب خدایی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی گفت: در سال جاری برنامه ریزی برای یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی با شعار «ایران فراتر از انتظار» در دستور کار قرار گرفت.

    وی گفت: انعکاس ظرفیت‌های گردشگری و میراث فرهنگی هر استان و هر منطقه از جمله اهداف این نمایشگاه است. در این نمایشگاه 450 شرکت داخلی و 70 شرکت خارجی شرکت کرده‌اند که نشان می دهد نسبت به سال گذشته با رشد 8 درصدی مواجه بوده است.

    وی گفت: برنامه ما برای نمایشگاه سال آینده این است که کل نمایشگاه به بحث گردشگری اختصاص یابد. امسال ما اولین‌های زیادی در حوزه گردشگری کودک و خانواده، گردشگری گل و سلامت داشته ایم. در حوزه گردشگری گل استان مازندران گام‌های بزرگی پیش رو داشته است. در حوزه گردشگری کودک نیز استان همدان این مسئولیت را پذیرفته و در بخش گردشگری غذا برنامه‌های ویژه ای تدوین شده است. همچنین در روزهای مختلف اقوام مختلف کشور برنامه‌های ویژه ای پیش بینی کرده اند.

    محب‌خدایی گفت: همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی مانند کارگاه آموزشی گردشگری حلال، گردشگری ماجراجویانه، گردشگری خوراک ایرانی، عصرانه‌های گردشگری استان کرمان و فارس، کارگاه‌های آموزشی جامعه هتلداران و انجمن صنفی دفاتر مسافرتی و مهارت‌های ارتباطی در گردشگری به عنوان برنامه‌های جانبی در نظر گرفته شده است. این نمایشگاه از امروز تا ششم بهمن ماه هر روز از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر برپاست، امیدواریم نمایشگاه علاوه بر فرهنگ سازی اطلاع رسانی و کمک به ترویج سفر زمینه ایجاد بازارها و محصولات جدید گردشگری و نیز ارائه خدمات مناسب و رقابتی در عرصه گردشگری را فراهم کرده و این رونق این صنعت را بیش از پیش به دنبال داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت