معاون میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

حضور سیستان و بلوچستان در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران

عصر نمایشگاه- معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان از حضور این استان در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران خبر داد.

حضور سیستان و بلوچستان در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس, مجتبی میرحسینی اظهار کرد: یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از امروز صبح در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز شد و سیستان و بلوچستان با معرفی تمام ظرفیت‌های استان در این نمایشگاه حضور دارد.

    معاو گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: استان سیستان و بلوچستان در بخش های مختلف نمایشگاه از جمله گردشگری کودک، گردشگری غذا، سیاه چادرهای عشایری، کپر بلوچستان، خانه محلی سیستان و غیره در این نمایشگاه شرکت کرده است.

    این مسئول ادامه داد: از غرفه های دیگر سیستان و بلوچستان در نمایشگاه بین اللملی گردشگری در تهران غرفه معرفی تفریحات دریایی، صنایع دستی در رشته های مختلف از جمله سکه دوزی، سوزن دوزی، لباس محلی، حصیر و غیره راهنمایان و دفاتر گردشگری و غرفه منطقه آزاد می باشد.

    وی گفت: در غرفه کودک رونمایی از عروسک های منطقه ایرانشهر و نیز عروسک های سایر مناطق استان با لباس محلی ارائه می شود.

    میرحسینی با اشاره به اینکه سه گروه موسیقی محلی از استان سیستان و بلوچستان در این نمایشگاه شرکت کردند، افزود: نقاشی جاذبه های گردشگری استان و نیز ارائه بسته های معرفی استان از دیگر برنامه هایی است که در این نمایشگاه اجرا می شود.

    معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: حضور در این نمایشگاه می تواند فرصت بسیار خوبی برای معرفی توانمندی ها و ظرفیت های استان باشد و سعی شده است با ارائه محصولات متفاوت در سال گردشگری استان با بذرپاشی در نگاهها برای ترسیم سیمای جدیدی از استان بتوانیم محصول این اتفاقات و اقدامات هدفمند آتی را در سال 1400که بعنوان سال شکوفایی گردشگری سیستان و بلوچستان نامگذاری گردیده است، برداشت نماییم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت