پنجمین نمایشگاه املاک و مستغلات تهران (۵)؛

رئیس اتحادیه مشاورین املاک: نمایشگاه املاک و مستغلات اصولی، موجب بهبود وضعیت مسکن درکشور خواهد شد

عصر نمایشگاه- رئیس اتحادیه مشاورین املاک و مستغلات کشور گفت: نمایشگاه های املاک ومستغلاتی که دارای شرایط استاندارد و مورد تایید این اتحادیه باشد، می تواند باعث خروج کشور از رکود فعلی شود.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک: نمایشگاه املاک و مستغلات اصولی، موجب بهبود وضعیت مسکن درکشور خواهد شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، خسروی رئیس اتحادیه مشاورین املاک در حاشیه افتتاح پنجمین نمایشگاه املاک و مستغلات اظهار داشت: نمایشگاه املاک و مستغلات باید با همکاری سرمایه گذاران، انبوه سازان و مشاورین املاک برگزار شود تا بتوان در آن حداقل 8 تا 10 هزار واحد مسکونی را زیر قیمت بازار به مصرف کننده فروخت که این مصداق فرمایش مقام معظم ربری مبنی بر سال اقتصاد مقاومتی و اشتغال است.
    وی ادامه داد: منظور از برگزاری این رویداد این است که مصرف کننده ها بتوانند املاک خود را درمحیطی رقابتی بین سازندگان زیر قیمت مشاوران املاک در محل های ساخت تهیه کنند و در همان محل نمایشگاه قرارداد آن را منعقد کنند.
    خسروی ضمن تشکر از برگزار کننده این رویداد بیان داشت: من از آقایان اسفهبدی، قبادی، مظفری و درگر عزیزان در نمایشگاه بین المللی تشکر می کنم که این رویداد را حمایت کردند و در نمایشگاه سال آینده هم سعی می کنیم با تمام توان به با مجری نمایشگاه همکاری کنیم و نمایشگاهی بزرگ و قدرتمند برگزار کنیم تا صنعت ساختمان سازی کشور را از این رکود درآوریم.
    وی افزود: من امروز به درخواست رئیس اتاق اصناف ایران آقای باقری به این نمایشگاه آمده ام و این نشان می دهد این رویداد مورد تایید این عزیزان است ولی باید عرض کنم که ما برنامه های گسترده تری برای برگزاری این رویداد داریم و امیدواریم در سال آینده با این تغییر روش نمایشگاهی به مراتب بهتر و قدرتمند تر از سالهای گذشته را برگزار کنیم.
    خسروی افزود: 2200 متر مربع فضای نمایشگاهی املاک مستغلات است که 180 متر آن مربوط غرفه های خارجی با 8 غرفه از لبنان، اسپانیا، قبرس و ترکیه و 30 غرفه ایرانی را در خود جا داده است. حضور شرکت های خارجی در نمایشگاه بسیار مهم است و شرکت های ایرانی می توانند از آنها درس های بزرگی یاد بگیرند و با این صنعت در عرصه های بین المللی بیشتر آشنا شوند. این می تواند هم راستا با سیاست های دولت دوازدهم باشد که نیاز کشور را در داد و ستد بین المللی می داند و از این طریق به شکوفایی اقتصادی کمک کنیم. با توجه به بحث برجام و تعاملات بین المللی ما بسیار امید داریم این صنعت بیش از پیش شکوفا شود. و شاهد پیشرفت های خوبی در نمایشگاه ها باشیم.
    وی اظهار داشت: مولفه های اثرگذار در بازار مسکن بورس، ارز،انرژی، و طلا است. با توجه به این که دولت تصمیم به مهار قیمت ارز و طلا دارد اما افزایش این مدت اثر خود را بر بازار مسکن گذاشت و تا پایان سال افزایش قیمت نخواهیم داشت و در سال آینده هم از شاخص تورم عبور نخواهد کرد.
    وی در خصوص آمار فروش مسکن در کشور خاطر نشان کرد: بعد از محرم و صفر که وارد ربیع الاول شدیم تعداد معاملات 7 درصد در تهران و 5 تا 6 درصد در کشور افزایش داشتیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت