ظرفیت ها و چالش های صنعت نمایشگاهی در اولین کنفرانس تخصصی این صنعت بررسی می شود

عصر نمایشگاه- در نشست خبری اولین کنفرانس و نمایشگاه جانبی صنعت نمایشگاهی عنوان شد: ظرفیت ها و چالش های صنعت نمایشگاهی کشور بررسی می شود.

ظرفیت ها و چالش های صنعت نمایشگاهی در اولین کنفرانس تخصصی این صنعت بررسی می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، عصر امروز نشست خبری اواین کنفرانس و نمایشگاه جانبی صنعت نمایشگاهی ایران با حضور روسای انجمن های سه گانه این صنعت و جمعی از خبرنگاران این حوزه برگزار شد.

    در این مراسم نلسون حضرتی رئیس انجمن نمایشگاه های ایران برگزاری این رویداد را بازگو کننده  خدمات نمایشگاهی دانست و اظهار امیدواری کرد این کنفرانس راه گشای آینده صنعت نمایشگاهی کشور باشد.

    وی افزود: سبقه صنعت نمایشگاهی در ایران تنها 50 سال است و امروز نیاز داریم این صنعت را به روز رسانی کرده و همگام با دنیا حرکت کنیم که این فرصت مناسبی در رسیدن به این هدف است.

    ابراهیم زاده رئیس انجمن برگزار کنندگان نمایشگاه های ایران این کنفرانس را فرصتی برای پرورش ایده های جدید در صنعت نمایشگاه ایران دانست و خاطر نشان کرد: در این رویداد به دنبال ایجاد یک فضا ایده ال برای بیان نیاز ها و راه حل های صنعت نمایشگاهی هستیم.

    در ادامه منوچهر جعفری زاده رئیس انجمن غرفه سازی این کنفرانس را فرصتی برای ارتقای صنعت دکور نمایشگاهی دانست و بیان داشت از نظر طراحی پیشرفت های مناسبی را داشتم اما در بحث اجرا و متریال از دنیا عقب هستیم و در این کنفرانس سعی در آشنا نمودن اعضای انجمن و دیگر فعالین این حوزه با این پیشرفت های جهانی داریم.

    علی معین برگزار کننده نمایشگاه جانبی صنعت نمایشگاهی شعار این کنفرانس و نمایشگاه را صنعت نمایشگاهی، توسعه اقتصادی و اشتغال عنوان کرد و افزود: محور های این رویداد شامل:

    فرهنگ سازی، به روز رسانی و اصلاح ساختار
    افزایش سطح فعالیتهای تجاری و سرمایه گذاری در صنعت نمایشگاهیف استانداردسازی و ارتقا توانمندی ها
    آموزش و انتقال دانش فنی
    شناسایی فرصت های همکاری در عرصه بین المللی
    تاثیر گذاری در توسعه اقتصادی و تجاری
    توسعه روابط تجاری و سیاسی
    ایجاد بستر تعامل و همکاری های بیشتر در صنعت نمایشگاهی کشور می شود.

    شایان ذکر این کنفرانس و نمایشکاه 2 الی 5 اسفند در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود و مورد حمایت های انجمن های سه گانه صنعت نمایشگاهی کشور است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت