مدیرکل میراث فرهنگی مازندران:

مازندران در نمایشگاه بین المللی گردشگری حضور پررنگ دارد

عصر نمایشگاه- مدیرکل میراث فرهنگی مازندران از حضور پررنگ مجموعه گردشگری استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری در تهران خبر داد.

مازندران در نمایشگاه بین المللی گردشگری حضور پررنگ دارد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، دلاور بزرگ نیا پیش ازظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به حضور پررنگ شهرداری‌ها، بخش خصوصی، هنرمندان صنایع دستی، گردشگری، بومگردی و مجتمع‌های گل و گیاه در این نمایشگاه، گفت: با توجه به این حضور پررنگ، در سال‌های بعد حضور جدی‌تر و قدرتمندتری در نمایشگاه خواهیم داشت.

    بزرگ‌نیا اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی همواره در دنیا یکی از مهمترین عناصر تبلیغات داشته‌های صنایع دستی هر منطقه است و این نمایشگاه چه در قالب استانی باشد، ملی و یا بین‌المللی، همان کارکردها را دارد.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه نکته مثبت نمایشگاه، تبادل تجربیات ارزشمند است که با نگاه به صنایع دستی و ایجاد جاذبه و بهره برداری از جاذبه های طبیعی و تاریخی مورد توجه است، گفت: ایجاد رابطه تعریف شده اقتصادی و تجاری بین فعالان بخش خصوصی و صنعت گردشگری از دیگر فرصت‌های حضور در نمایشگاه‌های اینچنینی است.

    این مسئول با اشاره به اینکه امسال نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری از دوم تا ششم بهمن ماه در تهران دائر است، تصریح کرد: مازندران از 2 استانی است که موفق شده در سالن مجزا، فرصت بیشتری برای معرفی جاذبه‌های گردشگری با محوریت نقش طبیعت و گل و گیاه در صنعت گردشگری را در اختیار داشته باشد.

    بزرگ‌نیا با اشاره به اینکه در این نمایشگاه بیش از هزار مترمربع فضا در اختیار داریم که بتوانیم طبیعت و زیبایی مازندران را به نمایش بگذاریم، ادامه داد: بومگردی و فعالیت‌های مدیریت شهری در حوزه گردشگری هم با حضور فعال شهرداری بابل و ساری در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

    وی با بیان اینکه بنگاه‌های مختلف اقتصادی و گردشگری مازندران در این نمایشگاه حضور دارند، خاطرنشان کرد: هنرمندان صنایع دستی و عشایر مازندران با برپایی چادر، دیگر فعالیت‌های مردم مازندران را به نمایش گذاشته‌اند.

    بزرگ‌نیا با اشاره به اینکه این نمایشگاه، فرهنگی‌ترین فضایی است که می‌توانستیم کارکردهای مازندران را به نمایش بگذاریم، افزود: 2 روز از فرصت برپایی نمایشگاه باقی مانده و از علاقه‌مندان دعوت می‌کنم از این نمایشگاه بازدید کنند.

    وی با اشاره به حضور پررنگ شهرداری‌ها، بخش خصوصی، هنرمندان صنایع دستی، گردشگری، بومگردی و مجتمع‌های گل و گیاه در این نمایشگاه، گفت: با توجه به این حضور پررنگ، در سال‌های بعد حضور جدی‌تر و قدرتمندتری در نمایشگاه خواهیم داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت