سرپرست نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان:

دومین نمایشگاه کودک و نوجوان در زنجان برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- سرپرست نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان گفت: دومین نمایشگاه کودک، نوجوان، سرگرمی و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌ها از تاریخ ۹ تا ۱۳ بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

دومین نمایشگاه کودک و نوجوان در زنجان برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس, جمال بابایی اظهار کرد: نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان به صورت مستمر برگزاری نمایشگاه‌های مختلف را در دستور کار خود دارد.

    وی با اشاره به اینکه دومین نمایشگاه کودک، نوجوان، اسباب‌بازی، سرگرمی و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌ها از تاریخ  9 تا 13  بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود، ادامه داد: این نمایشگاه به مدت پنج روز برگزار می‌شود.

    سرپرست نمایشگاه‌ بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به اینکه این نمایشگاه در فضای عمومی 4 هزار و 200 مترمربع برپا می‌شود، عنوان کرد: یک هزار و 600 مترمربع فضای غرفه‌سازی شده در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

    بابایی با اشاره به اینکه نمایشگاه کودک و نوجوان زنجان با حضور 50 شرکت و واحد تولیدی و بازرگانی ارائه دهنده کالاها، اجناس و خدمات مربوط به حوزه کودکان و نوجوانان را گردهم می‌آورد تا نوین‌ترین دستاوردهای خود را عرضه کنند.

    وی خاطر نشان کرد: تولیدکننده‌ها و عرضه‌کننده‌ها در زمینه انواع اسباب و وسایل بازی‌های فکری، نرم‌افزارهای آموزشی و تفریحی، بازی‌های رایانه‌ای، محصولات سیسمونی، سرویس خواب نوزاد، انتشارات کودک و نوجوان، کتب آموزشی و لوازم‌التحریر، محصولات و خدمات بهداشتی مادر و نوزاد ونوجوان کالا وخدمات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

    سرپرست نمایشگاه‌ بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به اینکه این نمایشگاه با هدف ایجاد محیطی مفرح و جذاب برای خانواده‌های در زمینه ارائه لوازم مصرفی کودک و نوجوان، معرفی تجهیزات، لوازم شهربازی و پارک‌ها و فراهم کردن فرصتی مناسب برای معرفی آخرین دستاوردها و محصولات بازی و سرگرمی برای سنین سه تا 18 سال دایر می‌شود، عنوان کرد: ارائه آخرین تجهیزات و اقلام مربوط به دکوراسیون و لوازم اتاق کودک و نوجوان، حضور ناشران و ارائه‌دهندگان محصولات فرهنگی، آموزشی و کمک آموزشی در حوزه کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

    بابایی اضافه کرد: زمان بازدید از این نمایشگاه برای عموم مردم، علاقه‌مندان و فعالان حوزه‌ی کودک همه روزه به مدت پنج روز، از ساعت 15 تا 21 شب است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت