برنامه های نمایشگاه بین المللی «اصفهان فارما» اعلام شد

عصر نمایشگاه- دبیرخانه ششمین همایش طلای سبز، برنامه های این بخش از نمایشگاه بین المللی اصفهان فارما را اعلام کرد.

برنامه های نمایشگاه بین المللی «اصفهان فارما» اعلام شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از صاحب نیوز, دبیرخانه دائمی ششمین همایش طلای سبز همزمان با نمایشگاه بین المللی اصفهان فارما، اعلام کرد: این همایش سه روزه با مجموعه برنامه های 14 سخنرانی، شش کارگاه و پانل تخصصی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار می‌شود.

    بر این اساس، از جمله مهمترین عناوین سخنرانی ها و پانل‌های تخصصی این دوره؛ فرآورده‌های طبیعی، خودکفایی ملی، تعیین بازارهای هدف صادراتی فرآورده‌های طبیعی، بررسی سیاست‌های دولت در توسعه طب سنتی، فرآورده‌های طبیعی، سرمایه‌گذاری، اقتصاد و بازاریابی، روش‌های استانداردسازی استخراج و عصاره‌گیری فرآورده‌های طبیعی، بررسی پتانسیل اقتصادی و نقش پیشگیرانه انواع فرآورده‌های طبیعی در حفظ سلامت جامعه است.

    همچنین توسعه تولید فرآورده‌های طبیعی بر اساس نیاز بازار، بررسی قوانین و مقررات موجود در فرآیند داروهای گیاهی و فرآروده‌های طبیعی و سنتی( طب ایرانی)، ارزیابی‌های اقتصادی و تاثیر آن بر استفاده از فرآورده‌های طبیعی، اقتصاد دانش‌بنیان در عرصه فرآورده‌های طبیعی، برندسازی فرآورده‌های طبیعی در منطقه صادراتی ایران، کاربرد طب ایرانی، فرآورده‌های طبیعی در پیشگیری، درمان و بازتوانی بیماری‌های مزمن، بررسی اهداف، اقدامات و راهبردها در حوزه فرآورده‌های طبیعی با نگاهی به افق 1404 و اخلاق پزشکی؛ تجویز و مصرف منطقی فرآورده‌های طبیعی و داروهای گیاهی که توسط اساتید دانشگاه و مسئولان برجسته این صنعت ارایه می‌شود در میان این برنامه گنجانده شده است.

    دو کارگاه « اصول بهینه انبارش و توزیع دارو» و « کاربرد گیاهان دارویی در فرآورده‌های آرایشی – بهداشتی» هم همزمان با این رویداد برای علاقمندان تشکیل می‌شود.

    قابل ذکر است، در ششمین همایش طلای سبز امسال 13.25 امتیاز بازآموزی برای پنج گروه پزشکان عمومی( دکترا حرفه ای)، پزشک عمومی شاغل در طرح پزشک خانواده( دکترا حرفه ای)، علوم تغذیه( کارشناسی و کارشناسی ارشد)، داروسازی( دکتری حرفه ای) در نظر گرفته شده است.

    ششمین همایش « طلای سبز» همزمان با نمایشگاه بین‌المللی « اصفهان فارما» از 18 تا 20 بهمن در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت