راه‌اندازی نمایشگاه‌ بزرگ اصفهان خبر خوبی برای فعالان اقتصادی است

عصر نمایشگاه- مدیر برگزاری نمایشگاه‌ خودرو تهران گفت: راه‌اندازی سایت جدید نمایشگاه‌ بین‌المللی اصفهان خبر خوبی برای مجموعه‌های اقتصادی ایران به شمار می‌رود چرا که کمک بسیار بزرگی به رشد و توسعه اقتصادی کشور خواهد کرد.

راه‌اندازی نمایشگاه‌ بزرگ اصفهان خبر خوبی برای فعالان اقتصادی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایمنا, این نمایشگاه که با استقبال بیشتر مردمی نسبت به نمایشگاه‌های دوره قبل روبرو بود، در حالی به پایان رسید که 10 شرکت خودروساز برتر کشور به عنوان مشارکت کننده در آن حضور داشتند و جدیدترین محصولات خود را برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشتند.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا که یک سالن از مجموع پنج سال نمایشگاه صنعت خودروی امسال را در اختیار داشت در آخرین روز میهمان این نمایشگاه بود و استقبال مردم را بسیار مثبت ارزیابی کرد.

    محسن قاسم جهرودی در حاشیه بازدید از چهاردهمین نمایشگاه صنعت خودروی اصفهان گفت: به مردم اصفهان تبریک می‌گویم که با استقبال بی‌نظیر از نمایشگاه خودرو، حمایت خود از صنعت داخلی کشور را نشان دادند.

    وی با تاکید بر اینکه استقبال مردم از نمایشگاه خودروی اصفهان شوکه کننده بود، افزود: مردم اصفهان بسیار حرفه‌ای و مشتاقانه برای نمایشگاه خودرو وقت گذاشتند و محصولات سایپا را دیدند؛ آنها در این نمایشگاه نظرات خود را مطرح کردند تا ما بتوانیم کیفیت تولیدات سایپا را ارتقا دهیم.

    کامران طالبی‌فرد، رئیس بازاریابی شرکت پرشیاخودرو نماینده انحصاری محصولات BMW در ایران نیز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه از احتمال تولید محصولات این خودروساز آلمانی در ایران خبر داد و گفت: احتمال دارد BMW تولید محصولات خود در ایران را آغاز کند؛ البته این موضوع در حال رایزنی است و در صورتی که به نتیجه برسد، اتفاق بسیار مطلوبی در حوزه خودروسازی ایران روی خواهد داد.

    وی با تاکید بر اینکه استقبال امسال از نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان بسیار مطلوب و قابل‌توجه بوده است، افزود: این دوره نمایشگاه خودرو اصفهان برنامه‌ریزی بسیار مطلوبی داشت و نظم و ترتیب در برگزاری آن نسبت به دیگر نمایشگاه‌های خودرو که در سطح کشور برگزار می‌شود، بی‌نظیر بود.

    به گفته طالبی‌فرد، تنها مشکل نمایشگاه خودرو اصفهان فضای بسیار محدود آن است که با افتتاح سایت نمایشگاهی جدید، هم کمپانی BMW و هم دیگر شرکت‌های خودروساز با قدرت و تمرکز بیشتری در نمایشگاه اصفهان حضور خواهند یافت.

    احمد روحی، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ستاره ایران، نماینده انحصاری کمپانی بنز در ایران نیز با ابراز تاسف از اینکه شرایط حضور بنز در نمایشگاه امسال فراهم نشد، گفت: این کمپانی آلمانی سال آینده با قدرت در نمایشگاه خودرو اصفهان حضور خواهد یافت.

    وی همچنین تاکید کرد که بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته، تولید محصولات بنز از سال آینده در ایران آغاز خواهد شد.

    علیرضا عاجزی، مدیر برگزاری نمایشگاه‌ خودرو تهران نیز که میهمان این نمایشگاه بود، با تاکید بر اینکه نمایشگاه خودرو سهم قابل توجهی در رونق بخشی به بازار خودرو دارد، گفت: نمایشگاه‌ها مهمترین و بزرگترین اهرم برای دستیابی به توسعه اقتصادی هر شهر به شمار می‌روند.

    وی با بیان اینکه اصفهان پتانسیل‌های نمایشگاهی بسیار بالایی دارد و همواره بهترین موقعیت‌ها را برای معرفی محصولات و کالاهای شرکت‌ها فراهم کرده است، ادامه داد: راه‌اندازی سایت جدید نمایشگاه‌ بین‌المللی اصفهان خبر خوبی برای مجموعه‌های اقتصادی ایران به شمار می‌رود چرا که کمک بسیار بزرگی به رشد و توسعه اقتصادی کشور خواهد کرد.

    عقیل مصطفایی، مدیر بازاریابی و فروش شرکت آرمان موتور کویر، نماینده انحصاری کمپانی لوکسژن تایوان در ایران نیز در آخرین روز برگزاری نمایشگاه، استقبال مردمی از نمایشگاه اصفهان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: شرکت لوکسژن دو ماه پیش فعالیت خود را در بازار ایران آغاز کرد و نمایشگاه خودرو اصفهان بهترین گزینه برای معرفی محصولات به مردم به شمار می‌رفت.

    وی با تاکید بر اینکه انتظارات این شرکت خودروساز در نمایشگاه اصفهان برآورده شد، افزود: هدف‌گذاری‌های ویژه‌ای برای بازار اصفهان انجام داده‌ایم که با ایجاد نمایندگی و همچنین برگزاری جشنواره‌های فروش، مردم را به خریداری و استفاده از خودروهای لوکسژن تایوان ترغیب خواهیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت