مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان خبر داد:

استقبال چشمگیر مردم و مسؤولین از نمایشگاه مطبوعات

عصر نمایشگاه- مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان از استقبال بسیار خوب و چشمگیر مردم و مسؤولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان طی روزهای گذشته خبر داد.

استقبال چشمگیر مردم و مسؤولین از نمایشگاه مطبوعات
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، معصومه قاسمی با اعلام این مطلب اظهار داشت: امسال فضای نمایشگاه طوری طراحی شده که رسانه‌ها از آن برای تعامل بیشتر مردم با رسانه‌ها در فضای نمایشگاه کتاب بهره لازم را ببرند.

    وی افزود: 30 رسانه مکتوب، خبرگزاری و پایگاه خبری ثبت‌نام اولیه را انجام داده بودند.

    مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان ادامه داد: از شاخصه‌های حضور رسانه‌های مکتوب در نمایشگاه این بوده که باید نشریه در مدت شش ماهه گذشته انتشار داشته و ترتیب انتشار لازم در مدت فوق‌الذکر را داشته باشد که این باتوجه به محدودیت فضایی که در اختیار خانه مطبوعات در نمایشگاه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گذاشته بود تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

    قاسمی اظهار کرد: این درحالی است که از نظر حضور مسؤولان دولتی، نمایندگان مجلس، چهره‌های سیاسی، اجتماعی هم روزانه استقبال بسیار خوبی را در غرفه‌های نمایشگاه، شاهد بودیم.

    این مسؤول خاطرنشان کرد: طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته، مردم نیز از حضور رسانه‌ها در نمایشگاه مطبوعات ابراز رضایت داشته و این حضور به تعامل هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی نیز منجر شد.

    وی بیان داشت: نمایشگاه مطبوعات بر خلاف انتظار برخی افراد که سعی در تخریب این رخداد مهم فرهنگی را داشتند، موجب همگرایی و تعامل بیش از پیش رسانه‌ها با یکدیگر شد و همانطور که انتظار می‌رفت، به ارتقاء جایگاه نشریات، خبرگزاری‌ها و سایر رسانه‌های استان نیز منجر شد.

    قاسمی تصریح کرد: ضمن سپاس از حضور مردم و مسؤولین در بازدید از نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان، از مسؤولین انتظار می‌رود همانند گذشته در کلام و در عمل نیز رسانه‌ها را در کنار خود ببینند و ضمن بهره‌گیری از نظرات و ظرفیت آنها، در صدد برقراری تعامل‌سازنده باشند و باتوجه به اینکه امسال حضور 20رسانه در نمایشگاه کتاب تاثیرگذار بوده، امیدوارم در سال آینده حضور حداکثری رسانه‌های مکتوب، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌ها را در نمایشگاه مطبوعات شاهد باشیم.
    مدیرعامل خانه مطبوعات با اشاره به اینکه در مسیر قوی‌تر شدن ارتباط میان رسانه و مخاطب نیازمند اقدامات بیشتر و جدی‌تری هستیم اظهار کرد: برگزاری همین نمایشگاه نیز به‌عنوان شروعی مطلوب، نوید راه‌های بهتر و جدی‌تر است.

    قاسمی یادآور شد:  بهتر است افرادی که سعی کم اهمیت جلوه‌دادن اقدامات جمعی در حوزه مطبوعات را دارند، با نگاهی منطقی و به‌دور از غرض ورزی، به فکر همراهی برای اهداف والای حوزه مطبوعات استان باشند و حضور بخش‌های مختلف رسانه‌ای همراه، مانند خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها نشان از اهمیت این نمایشگاه برای فعالین رسانه‌های رسمی داشته و این مسأله انتظار برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه‌های دیگر را بالا می‌برد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت