نمایشگاهی برای ارائه آخرین تکنولوژی ماشین ابزار و تجهیزات فلز کاری

عصر نمایشگاه- برخلاف محدودیت‌های ایجاد شده توسط امریکا در برجام، نمایشگاه AMBIran ۲۰۱۸ با استقبال جهانی روبه‌رو شده است.

نمایشگاهی برای ارائه آخرین تکنولوژی ماشین ابزار و تجهیزات فلز کاری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، نمایشگاه AMBIRAN در سال گذشته به دلیل ورود جدیدترین تکنولوژی در حوزه ماشین ابزار و تجهیزات با کاربری دوگانه، و نیاز مبرم صنعت ایران به تکنولوژی مذکور، با استقبال گسترده بیش از شش هزار بازدیدکننده متخصص مواجه شد. این موضوع نشانگر اقبال گسترده اهالی صنعت به ورود تکنولوژی‌های روز دنیا به چرخه صنعت ایران است. برخلاف اخباری که رسانه‌ها در خصوص وضع تحریم‌های مجدد و محدود شدن ورود بازارهای جهانی به ایران القا می‌کنند، بیش از 17 کشور پیشرفته صنعتی با نگاه توسعه‌گرایانه، بازار ایران را در راس بازارهای هدف خود قرار داده و همکاری‌های بین‌المللی با صنعت ایران را با حضور  خود در نمایشگاه AMBIran 2018 قوت می‌بخشند.

    این نمایشگاه در سال گذشته با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران، سازمان صنایع کوچک و بیش از 30 انجمن و اتحادیه کشوری و استانی برگزار شد و از این رو  نسبت به جذب هیات‌های تخصصی و سرمایه‌گذاران عملکرد چشم‌گیری ارائه کرد. نمایشگاه AMBIRAN به عنوان یکی از شاخه‌های نمایشگاهAMB  اشتوتگارت با بیش از 40 سال سابقه برگزاری، قصد دارد تجار و خریداران بالقوه خود از کشورهای همسایه را به ایران وارد کرده تا علاوه بر تجارت داخلی، شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه کالا و خدمات خود را به تجار کشورهای همسایه نیز معرفی کند.

    برگزارکنندگان نمایشگاه AMBIran برنامه دارند تا این صنعت را به عنوان هاب صنعتی در منطقه معرفی کنند. این نمایشگاه که برای سومین دوره در تاریخ  5 الی 8 تیرماه سال 1397 در سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود، از هم‌اکنون شاهد ثبت‌نام گسترده بازدیدکنندگان جهت مشارکت در جلسات B2B می‌باشد.

    علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اطلاعات نمایشگاه به سایت اینترنتی و یا کانال تلگرامی این نمایشگاه مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت