نمایشگاه صنایع دستی در فهرج راه‌اندازی شد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری درشهرستان فهرج با حضور مسؤولان راه‌اندازی شد.

نمایشگاه صنایع دستی در فهرج راه‌اندازی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، غلامرضا نژادخالقی فرماندار فهرج عصر امروز در حاشیه افتتاح بزرگترین نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری شرق استان کرمان در این شهرستان اظهار داشت:  در این نمایشگاه، صنایع دستی شهرستان فهرج از جمله پته‌دوزی، حصیربافی،گلیم‌بافی و دیگر صنایع دستی این شهرستان به نمایش گذاشته شده است.

    وی بیان کرد: این نمایشگاه در نخستین روز برپایی با استقبال جوانان و مردم این شهرستان روبه‌رو شد رونق صنایع دستی و پته‌دوزی، گلیم‌بافی و حصیربافی می‌تواند نقش بسیار مهمی در اقتصاد این شهرستان داشته باشد.

    فرماندار فهرج در ادامه با اشاره به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: کار های بسیار خوبی در زمینه گردشگری و صنایع دستی در این زمینه در شهرستان فهرج صورت گرفته است.

    نژادخالقی با اشاره به جاذبه‌های بسیار زیبای طبیعی این شهرستان گفت: ریگ‌های یلان ظرفیت بسیار بی‌نظیری در شهرستان فهرج است و می‌تواند برای این شهرستان از طریق گردشگری درآمدزایی شود و با توجه به حضور گردشگران در این شهرستان صنایع دستی نیز به فروش برسد.

    حمید وحیدزاده رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فهرج نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این نمایشگاه با 30 غرفه در بخش‌های صنایع دستی و گردشگری راه‌اندازی شده است و به مدت 10 روز برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

    وی از افزایش گردشگران داخلی و خارجی نسبت به سال گذشته در شهرستان فهرج خبر داد و گفت: حضور گردشگران نسبت به سال گذشته 60 درصد در این شهرستان افزایش پیدا کرده است و ساختمان پایگاه جهانی کویر لوت فهرج تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

    در این مراسم کارت عضویت افتخاری به‌عنوان سفیران میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  به غلامرضا نژادخالقی فرماندار و حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی امام جمعه  فهرج اهدا شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت