نمایشگاه خودرو گلستان (۴)

شرکت های حاضر در هشتمین نمایشگاه خودرو گلستان

عصر نمایشگاه- روابط عمومی شرکت نمایشگاههای بین المللی استان گلستان: نمایشگاه خودرو گلستان که به هشتمین رویداد خود رسیده است، میزبان شرکت های خودروساز، واردکنندگان خودرو و جمعی از قطعه سازان است.

شرکت های حاضر در هشتمین نمایشگاه خودرو گلستان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه», این نمایشگاه که از سه شنبه 10 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گلستان برگزار می شود، 10 شرکت های خودروساز و واردکننده خودرو شرکت می نماید.

    از شرکت هایی که در هشتمین دوره نمایشگاه خودرو گرگان حضور خود را قطعی کرده اند، می توان به ایرتویا اشاره کرد که نماینده رسمی محصولات تویوتا و لکسوس در ایران است.ایرتویا در نمایشگاه گلستان با 3 محصول پریوس، راو4 و C-HR شرکت می کند.

    نیسان هم که با جهان نوین آریا در ایران به صورت رسمی حضور دارد به احتمال بسیار زیاد با دو خودروی نیسان جوک و ایکس تریل در این دوره نمایشگاه گرگان حضور می یابد.

    رنو دیگر شرکت کننده نمایشگاه گلستان است که به واسطه نگین خودرو در نمایشگاه های اخیر حضور قدرتمندی را داشته است، تلیسمان و کولئوس را برای عموم مردم به نمایش خواهد گذاشت.

    آرین موتور پویا که فروش و خدمات پس از فروش محصولات میتسوبیشی ژاپن را بر عهده دارد به احتمال بسیار زیاد با لنسر، اوتلندر، میراژ و ASX به نمایشگاه خواهد آمد.

    رامک خودرو هم که چندی پیش و در مراسمی باشکوه از شاسی بلند جی4 رونمایی کرده بود در این نمایشگاه با تیوولی و رکستون حضور پیدا می کند.

    کرمان موتور هم با ترکیبی از 3 گانه هیوندای، جک و لیفان به این نمایشگاه خواهد آمد.

    بی.وای.دی را هم می توان یکی از شرکت هایی دانست که از ابتدای امسال در نمایشگاه های خودرو حضوری پررنگ داشته است و خودروهای خود را با طرح های فروش متنوع به بازدیدکنندگان ارائه کرده است.

    دیگر شرکت کننده این نمایشگاه را باید سنگین وزن های اسکانیا بدانیم که رنگ و بوی خاصی با غول های خود به نمایشگاه خواهد بخشید.

    در آخر باید اشاره کنیم که بزرگترین خودروساز کشور یعنی ایران خودرو هم در این نمایشگاه به عرضه خودروهای خود خواهد پرداخت و به احتمال زیاد با طرح فروش ویژه نمایشگاه به استقبال بازدیدکنندگان خواهد رفت.البته ایران خودرو دیزل هم با کامیون های خود در این دوره از نمایشگاه حاضر می شود تا اسکانیا تنها سنگین وزن این نمایشگاه نباشد.

    هشتمین رویداد نمایشگاه خودرو استان گلستان از 10 تا 13 بهمن ماه، در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان از ساعت 16 الی 21 میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت