زمینه حضور ناشران مطرح در نمایشگاه کتاب کردستان فراهم شود

عصر نمایشگاه- دبیر اجرایی هفتمین نمایشگاه استانی کتاب کردستان با تاکید بر فراهم کردن بسترهای لازم برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گفت: لازم است، زمینه حضور ناشران مطرح کشوری در هفتمین نمایشگاه کتاب کردستان فراهم شود.

زمینه حضور ناشران مطرح در نمایشگاه کتاب کردستان فراهم شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از شبستان، سامان احمدی، امروز (10 بهمن) در جلسه مشترک با مسولان فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و ناشران استان پیرامون برگزاری هر چه باشکوه تر هفتمین نمایشگاه استانی کتاب در سنندج اظهار کرد: هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور ناشران کشور و استان همزمان با ١٣ تا ١٨ اسفند در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی سنندج دایر می شود.

    وی با تاکید بر شرکت فعال و چشم گیر ناشران استانی در هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی عنوان کرد: نمایشگاه های کتاب استانی به همت موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها و حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراکز استان ها برگزار می شود.

    احمدی خواستار ارتباط گیری ناشران استان با ناشران مطرح کشوری شد و افزود: اولویت ما با ناشران استانی است و دغدغه اصلی ما این است که آخرین تازه های نشر در این نمایشگاه عرضه شود.

    دبیر اجرایی هفتمین نمایشگاه استانی کتاب کردستان با تاکید بر فراهم کردن بسترهای لازم برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه گفت: لازم است زمینه حضور ناشران مطرح کشوری در هفتمین نمایشگاه کتاب کردستان فراهم شود.

    مسئول کمیته علمی و فنی هفتمین نمایشگاه کتاب کردستان نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: تلاش می کنیم این دوره از نمایشگاه کتاب استانی دربردارنده تازه های نشر و جوابگوی نیاز مخاطبین باشد و فرصت مناسبی برای فعالان و دوستداران کتاب، کتابفروشان و کتابخوانی فراهم کند.

    عطا محمدی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده تبلیغات این دوره از نمایشگاه کتاب بهتر و با حساسیت بیشتر انجام می شود تا مخاطب های بیشتری بتوانند این کتاب های عرضه شده در نمایشگاه بهره بگیرند.

    یکی از ناشران کتاب کردستان نیز در این جلسه از اعلام آمادگی و ثبت نام ناشران استانی در نمایشگاه کتاب خبر داد و افزود: تلاش می کنیم با ارتباط گیری بیشتری با مرکز سطح نمایشگاه کتاب در حد قابل قبولی باشد.

    صالحی با تاکید بر رفع ضعف های دوره های گذشته نمایشگاه کتاب در استان اذعان کرد: نمایشگاه کتاب استانی فرصت مناسبی برای فعالان فرهنگی و ادبی استان است و باید از ظرفیت حداکثر استفاده را برای مخاطبان فراهم کرد.

    در ادامه این جلسه مسائل و مشکلات پیش روی برگزاری هفتمین نمایشگاه کتاب کردستان بررسی شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت