تشکیل کمیته منتخب شورای سیاست‌گذاری برای نمایشگاه کتاب تهران

عصر نمایشگاه-سخنگوی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تشکیل کمیته منتخب شورای سیاست‌گذاری برای کمک به فرایند تصمیم گیری درباره نمایشگاه خبر داد.

تشکیل کمیته منتخب شورای سیاست‌گذاری برای نمایشگاه کتاب تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همایون امیرزاده درباره تشکیل کمیته منتخب شورای سیاست‌گذاری گفت: چهارمین جلسه شورای سیاست‌گذاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران صبح امروز، چهارشنبه (11 بهمن ماه) در محل معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شد.

    وی درباره تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه توضیح داد: بر اساس مصوبه این جلسه مقرر شد به منظور تسریع در فرایند تصمیم گیری شورای برنامه ریزی و اجرایی صنف، کمیته‌ای شامل آقایان علی اکبر اشعری، مهدی فیروزان و فریدون عموزاده خلیلی تشکیل شد تا در مواردی که شورای برنامه ریزی و اجرایی صنف به نتیجه نرسد  نسبت به اتخاذ تصمیم اقدام کند.

    امیرزاده با تاکید بر اهمیت این مصوبه تصریح کرد: بر اساس این مصوبه بدیهی است تصمیم کمیته مذکور قطعی و لازم الاجرا خواهد بود.

    سخنگوی سی و یکیمن نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اظهار کرد: با توجه به ضرورت برنامه‌ریزی به هنگام و به منظور برپایی شکوهمند سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران و محدودیت زمانی، کمیته مذکور تلاش دارد به هم افزایی اعضای شورای برنامه‌ریزی صنفی کمک کند.

    سخنگوی شورای سیاست‌گذاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ادامه داد: یقینا با عقلانیت موجود در صنف نشر و درک درست شرایط ویژه حاکم بر نمایشگاه اطمینان داریم تصمیمات اتخاذ شده در مسیر اعتلای مهم‌ترین رویداد فرهنگی کشور خواهد بود.

    امیرزاده اضافه کرد: همچنین در جلسه شورای سیاستگذاری سی و یکیمن نمایشگاه بین اللمللی کتاب تهران شهر کراکوف لهستان به عنوان یکی از مهمترین شهرهای فرهنگی اروپا و با توجه به تبادلات فرهنگی میان دو کشور به عنوان شهر مهمان نمایشگاه کتاب تهران انتخاب شد.

    گفتنی است چهارمین جلسه شورای سیاستگذاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به ریاست دکتر محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور آقایان علی اکبر اشعری، مهدی فیروزان، محمد بهشتی، همایون امیرزاده، محمد حمزه‌زاده، رضا امیرخانی، مهدی اسماعیلی‌راد، امیرمسعود شهرام نیا، محمود آموزگار، مرتضی کاظمی، محمد سلگی و فریدون عموزاده خلیلی تشکیل شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت