نمایشگاه خودرو گلستان «۱۲»

برنامه بلند مدت نمایشگاه گلستان جهت ورود به آسیای میانه

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نمایشگاه گلستان گفت: ما برنامه بلند مدتی جهت ورود به آسیای میانه داریم و استان گلستان این پتانسیل را دارد که وارد فاز بین المللی در صنعت خودرو شود.

برنامه بلند مدت نمایشگاه گلستان جهت ورود به آسیای میانه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه», مهرداد یزدی مدیر عامل نمایشگاه گلستان در گفتگو با عصر نمایشگاه در حاشیه هشتمین نمایشگاه خودرو، تجهیزات ، قطعات یدکی و خدمات پس از فروش گلستان گفت:
    امسال در این رویداد حدود 30 شرکت از تولید کنندگان و واردکنندگان خودرو و نمایندگی های رسمی از هفت استان تهران، مازندران، کرمان، گلستان، خراسان، اصفهان و محصولاتی از کشور های  ایران ، فرانسه ، سوئد، ژاپن ،چین و کره در فضایی به مساحت 6000 حضور دارند .
    وی ادامه داد: یکی از قابلیت های نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی وملی است و نمایشگاه ها نیز با دعوت از تولید کنندگان داخلی سعی دارند این دست آورد ها را بیشتر در معرض دید مردم قرار دهند.
    یزدی در مقایسه این نمایشگاه با دوره های قبلی نیز گفت: در برگزاری این نمایشگاه از نظر برنامه ریزی ، افتتاحیه ، چیدمان، و شرکت های حاضر همه و همه شاهد تغییرات مثبت و رو به جلویی هستیم.
    وی در خصوص برنامه های شرکت نمایشگاه های استان گلستان در نمایشگاه های خودرو ادامه داد: ما برای نمایشگاه های خودرو سه برنامه داریم که یکی برنامه کوتاه مدت است و شامل بهبود کمی و کیفی خود نمایشگاه هاست و در کوتاه مدت این اتفاق باید بیفتد.  ما در جهت این کار در تمام نمایشگاه ها پرسش و پاسخ و نظر سنجی از بازدید کنندگان و شرکت کنندگان را داریم و تلاش میکنیم این نظرات را در تصمیم گیری های خود اعمال کنیم.
    یزدی افزود : برنامه میان مدت ما تثبیت نمایشگاه خودرو گلستان در شمال کشور است چرا که سایت نمایشگاه گلستان نمایشگاه بسیار خوبی است و از استاندارد ویژه ای برخورداراست. و در نهایت برنامه بلند مدتی نیز در جهت تبدیل این نمایشگاه به نمایشگاه بین المللی در آسیای میانه داریم و واقعیت این است که کشورهای آسیای میانه خودرو سازی خوبی ندارند و ما به این کشورها به عنوان بازار های هدف میتوانیم سرمایه گذاری کنیم و زیر ساخت ها و بسترهای صادرات خودرو به این کشورها را داریم.
    وی در خصوص امتیازات استان گلستان نیز گفت: اولا این استان چهار اقلیم دارد و ثانیا خط ریلی، هوایی، دریایی و زمینی دارد و خط ریلی ما الان به روسیه سفید متصل است و از ترکمنستان و قزاقستان به روسیه متصل می شود و این حمل و نقل در صنایع مختلف را با هزینه بسیار پایین ممکن می سازد.به نظر من با این قابلیت ها استان گلستان و این نمایشگاه می تواند وارد فاز بین المللی در صنعت خودرو نیز بشود.


    شایان ذکر است هشتمین نمایشگاه خودرو، تجهیزات ، قطعات یدکی و خدمات پس از فروش گلستان با هدف ارائه قابلیت ها و توانمندی های شرکت ها و هدایت آنها به بازارهای گسترده و همچنین به عنوان فرصتی برای صنعتگران این مرز و بوم جهت  معرفی آخرین محصولات خود از تاریخ 10 الی 13 بهمن ماه 1396 و بمدت 4 روز و از ساعات بازدید 16 لغایت 21  پذیرای علاقمندان و بازدید کنندگان محترم می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت