برپایی نمایشگاه گروهی هنرآموزان آموزشگاه‌های هنرهای تجسمی آستارا

عصر نمایشگاه- سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا گفت: نمایشگاه گروهی هنرآموزان آموزشگاه‌های هنرهای تجسمی این شهرستان با حدود ۵۰ تابلوی نقاشی در تکنیک‌های مدرن، رنگ‌روغن و آبرنگ به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برپا شد.

برپایی نمایشگاه گروهی هنرآموزان آموزشگاه‌های هنرهای تجسمی آستارا
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، شاپور تشرینی ظهر امروز در آیین برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اظهار کرد: حدود 50 تابلوی نقاشی با مشارکت هنرآموزان آموزشگاه‌های هنرهای تجسمی در این نمایشگاه به نمایش عموم گذاشته‌شده است.

    سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا موضوع تابلوهای این نمایشگاه گروهی را آزاد و در تکنیک‌های مدرن، رنگ‌روغن و آبرنگ دانست و تصریح کرد: تابلوهای به نمایش گذاشته در این نمایشگاه حاصل تلاش هنرآموزان آموزشگاه هنرهای تجسمی بهار، کمال‌الملک، رنگین‌کمان و البرز است.

    وی مدت‌زمان برپایی این نمایشگاه را تا پایان ایام‌الله دهه فجر دانست و خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به هنر نقاشی می‌توانند همه‌روزه در دو نوبت صبح و عصر از ساعت هشت صبح تا 13 ظهر و از ساعت 16 عصر تا 18 غروب از آثار فاخر این نمایشگاه دیدن کنند.

    تشرینی به افتتاح دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان آستارا هم‌زمان با نخستین روز از ایام‌الله دهه فجر در طبقه دوم مجتمع امام حسن (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اشاره کرد و افزود: گروه‌های نمایشی شهرستان آستارا در مناسبت‌های مختلف با اجرای نمایش، نشاط اجتماعی تولید می‌کنند.

    به گزارش فارس برپایی نمایشگاه فرهنگی و هنری از محصولات و تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان آستارا ازجمله کاردستی، کتاب، مقاله و عکس نوشته در محوطه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک از دیگر برنامه‌های نخستین روز از ایام‌الله دهه فجر در شهرستان آستارا بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت