اذعان مسئولان نمایشگاه ایتالیا:

افزایش بازدید ایرانی ها از المپیک نساجی جهان

نتیجه رفع تحریم ها است

عصر نمایشگاه:مدیر بخش خارجی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: حضور گروه ایرانی در نمایشگاه نساجی میلان که بزرگ ترین نمایشگاه نساجی و پوشاک جهان است، بسیار رضایت بخش بود و مذاکرات تجاری و عقد قراردادهای مفیدی را به دنبال داشت.

افزایش بازدید ایرانی ها از المپیک نساجی جهان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از قدس آنلاین، رزیتا مشکلانی با اشاره به این که نمایشگاه ITMA امسال با رویکرد تکنولوژی های پایدار برگزار شد، اظهار داشت: بازدیدکنندگان ایرانی با ابراز رضایت مندی از حضور در این رویداد، اعلام می کردند که به اهداف خود از جمله آشنایی با بازار، فن آوری های روز، خرید کالا و خدمات، سرمایه گذاری مشترک، مذاکرات تجاری و عقد قرارداد، دست یافته اند.

    وی با اعلام این که شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان به عنوان مجری اعزام هیأت تجاری بازدید از این رویداد، علاوه بر ارایه کلیه خدمات برای حضور هر چه بهتر ایرانیان، توانست جلساتی با انجمن سازندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا (ACIMIT) ترتیب دهد، افزود: امسال بیش از 123 هزار نفر از 147 کشور از این رویداد بازدید کردند که افزایش 20 درصدی تعداد بازدیدکنندگان را نسبت به دوره قبل نشان می دهد.

    وی اضافه کرد: طبق آمار 18 درصد بازدیدکنندگان از ایتالیا، 9 درصد از هند، 8 درصد از کشور ترکیه و 7 درصد از آلمان بوده و پس از آن بیشترین تعداد بازدیدکننده به ترتیب از کشورهای فرانسه، آمریکا، ایران، برزیل، پاکستان و اسپانیا حضور یافته اند که باعث شد نام ایران در ردیف 10 کشور اول از لحاظ تعداد بازدیدکننده قرار گیرد و مسوولان نمایشگاه اذعان داشتند رفع تحریم ها علیه ایران، عامل افزایش تعداد بازدیدکنندگان ایرانی بوده است. همچنین هیأت های تجاری از کشورهای آسیای میانه نظیر ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان و روسیه نیز از این نمایشگاه بازدید کردند.

    با هماهنگی و مدیریت شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، 40 نفر متخصص از 25 شرکت مطرح در حوزه نساجی، ریسندگی، بافندگی، چاپ، باند و گاز پزشکی، کالای خواب، پتروشیمی و ... در قالب هیأت بازدیدکننده تخصصی به این نمایشگاه اعزام شدند.

    گفتنی است نمایشگاه ITMA برجسته ترین رویداد بین المللی در حوزه نساجی است که به یک مجمع تجاری برای تولیدکنندگان و علاقه مندان این صنعت از سراسر جهان تبدیل شده و لقب المپیک صنعت ماشین آلات نساجی را از آن خود کرده است.

    نمایشگاه ایتما از سال 1951 آغاز به کار کرده و هر چهار سال یک بار در یکی از شهرهای مطرح جهان برگزار می شود.

    این رویداد که بزرگترین نمایشگاه جامع تکنولوژی های تولید نساجی و پوشاک در جهان محسوب می شود توانسته است جای خود را در بین فعالان این بخش باز کند، به طوری که کلیه صنعتگران این صنعت در انتظار فرا رسیدن زمان برگزاری این نمایشگاه هستند. فعالان صنعت نساجی جهان پایان نمایشگاهITMA 2015  میلان را آغاز روز شماری برای ITMA 2019 بارسلونا می دانند.

    دوره قبلی این نمایشگاه در سپتامبر سال 2011 در شهر بارسلونا اسپانیا و دوره هفدهم آن، امسال در نوامبر 2015 در میلان ایتالیا، شهر مد و برندهای بزرگ پوشاک برگزار شد.

    شرکت های غرفه دار امسال در 11 سالن و در متراژ 108268 متر مربع به معرفی و عرضه محصولات و خدمات خود پرداختند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah )   بپیوندید.
    برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت