همزمان با سومین روز از دهه فجر

نمایشگاه توانمندی های صنعت و خدمات البرز گشایش یافت

عصر نمایشگاه- نمایشگاه توانمندی های صنعت و خدمات، سایت الکترونیک و مرکز آموزش اتاق بازرگانی استان درسومین روز از دهه مبارک فجر، در مراسمی افتتاح شد.

نمایشگاه توانمندی های صنعت و خدمات البرز گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، در نمایشگاه توانمندی های صنعت و خدمات البرز افزون بر٢۰۰ شرکت محصولات تولیدی خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.
    صنایع دارویی، غذایی، ساختمانی، قطعات خودرو، پلاستیک، رنگ، الکترونیک، صنایع دستی، بسته بندی، آرایشی و فرآورده های کشاورزی و دامی از جمله محصولاتی است که در این نمایشگاه درمعرض دید گذاشته شده است.
    درحاشیه این نمایشگاه رییس اتاق بازرگانی البرز در گفتگو با خبرنگار ایرنا، محصولات عرضه شده در این نمایشگاه را بسیار مرغوب و مطابق با استانداردهای تعیین شده عنوان کرد.
    رحیم بنامولایی گفت: البرز در بخش های صنعت، خدمات و کشاورزی و دامپروری یکی از استان های بسیار توانمند کشور محسوب شده و محصولات تولیدی این خطه علاوه بر تامین نیاز داخلی بعضا راهی بازار صادرات می شود.
    وی در ادامه افزود: دستیابی به موفقیت در مسیر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در گرو تکیه بر تولید کالاهای مرغوب و قابل رقابت در بازارهای منطقه ای و بین المللی است.
    وی اظهار کرد: برای رسیدن به این هدف چاره ای نداریم جز آنکه شعار زیبای تعامل صنعت و دانشگاه را به معنای کامل کلمه عملیاتی کنیم.
    بنامولایی ادامه داد: باید از عمق جان این حقیقت مسلم را باور کنیم که با استفاده از نظرات، دیدگاه ها، ایده ها و طرح های اساتید، اندیشمندان و دانش پژوهان با استعداد و نخبه کشورمان می توانیم به تدریج حتی بدون وابستگی به سایر کشورها به تکنولوژی نوین دست یابیم و در بازار رقابت بین المللی حرف برای گفتن داشته باشیم .
    وی افزود: سایت تجارت الکترونیکی اتاق بازرگانی استان البرز نیز با هدف سهولت در معرفی و عرضه محصولات تولیدی کارخانجات استان راه اندازی شد.
    بنامولایی گفت: فعالان اقتصادی می توانند با مراجعه به پورتال اتاق بازرگانی استان هرکدام یک صفحه از این سایت را برای معرفی و عرضه محصولات تولیدی واحدهایشان اختصاص دهند.
    این نمایشگاه باهدف بازدید و آشنایی کامل دست اندرکاران تولید ، عرضه و صادرات در بخش های خصوصی ، تعاون و اصناف دایر شده و تا یوم الله 22 بهمن پذیرای بازدیدکنندگان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت