استاندار چهارمحال و بختیاری از نمایشگاه جشنواره هنرهای تجسمی دیدن کرد

عصر نمایشگاه- استاندار چهارمحال و بختیاری از نمایشگاه عکاس فرانسوی با موضوع انقلاب اسلامی و جشنواره هنرهای تجسمی فجر در شهرکرد جمعه شب دیدن کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری از نمایشگاه جشنواره هنرهای تجسمی دیدن کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، اقبال عباسی در این دیدار که در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد انجام شد از نزدیک از آثار هنرمندان چهارمحال و بختیاری با محوریت فجر دیدن کرد.
    وی همچنین در جریان برپایی نمایشگاه عکس 'میشل سبیتون' عکاس فرانسوی با موضوع قیام انقلابی مردم ایران در سال 57 قرار گرفت.
    استاندار چهارمحال و بختیاری، هنر را بهترین رسانه و ابزار برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به نسل جوان دانست و بر بهره گیری از این ظرفیت از سوی هنرمندان تاکید کرد.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در نمایشگاه دهمین جشنواره بین المللی هنر های تجسمی فجر 49 اثر از 10 هنرمند استان در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.
    جواد کارگران دهکردی در گفت و گو با ایرنا افزود: در نمایشگاه جشنواره هنرهای تجسمی چهارمحال و بختیاری آثار هنرمندان در رشته عکاسی، نقاشی، طراحی، پوستر ، خوشنویسی و خطاطی ،تذهیب و خط نقاشی ارائه شد.
    کارگران گفت:در نمایشگاه آثار 'میشل سبیتون ' عکاس فرانسوی از روزهای انقلاب اسلامی ایران نیز در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه جشنواره هنرهای تجسمی فجر تا بیست و یکم بهمن در نگارخانه شهید شهرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واقع در خیابان کاشانی تقاطع فارابی برپاست.
    به گزارش ایرنا، همزمان با دهه فجر حدود 5 هزار برنامه در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود که از این تعداد حدود 300برنامه را فعالیت های فرهنگی و هنری تشکیل می دهد.
    استاندار چهارمحال و بختیاری جمعه شب نیز در آیین افتتاحیه سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر شرکت کرد.
    دهه مبارک فجر از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن ماه همه ساله به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گرامی داشته می شود.
    چهارمحال و بختیاری در 12 بهمن ماه سال 57 همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی نخستین شهید این روز را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت