مدیر مارکتینگ لوکسژن:

نمایشگاه خودرو بوشهر مناسب برای شناخت بازار

عصر نمایشگاه- مدیر مارکتینگ لوکسژن گفت: نمایشگاه خودرو بوشهر محل مناسبی برای شناخت بازار برای ما مهیا کرد.

نمایشگاه خودرو بوشهر مناسب برای شناخت بازار
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰:۰۰

    عقیل مصطفایی مدیر مارکتینگ لوکسژن در گفت و گوی اختصاصی با «عصر نمایشگاه» اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت های خوبی دارد و دارای جمعیتی بالغ بر 1 میلیون و 200 هزار نفر است و خود شهر بوشهر دارای جمعیتی بیش از 300 هزار نفر است همچنین در استان صنایع دریایی، نفت و گاز و... حضور فعال دارند از این رو فضای مناسبی را برای توسعه کسب و کار خودرو و خدمات پس از فروش آن دارد.
    وی افزود: رنج قیمتی خودرو های لوکسژن بین 100 تا 200 میلیون است و با توجه به تحقیقات بازار که ما در این استان انجام داده ایم این پتانسیل در بازار بوشهر وجود دارد تا عرضه محصولات ما مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد.
    مصطفایی خاطرنشان کرد: نمایشگاه خودرو بوشهر سومین رویداد خودرویی است که ما در آن حضور پیدا می کنیم از این رو اطمینان داریم آینده حضور لوکسژن در استان بوشهر در این نمایشگاه استارت می خورد.
    وی اظهار داشت: حضور در نمایشگاه های تخصصی خودرو در برنامه های توسعه ای شرکت لوکسژن قرار دارد اما در تقویم های نمایشگاهی اشکالاتی وجود دارد مانند همپوشانی در زمان های ثابت که مانع حضور ما در تمام نمایشگاهها می شود. پس نیاز به یک برنامه ریزی منظم و کلی در سطح کشور در برگزاری نمایشگاه هستیم تا این اشکالات برطرف شود و شرکت های بتوانند در تمام رویداد های مربوط به خود در کشور حضور داشته باشند و از پتانسیل های موجود در این بخش برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنند.
    مصطفایی بیان داشت نمایشگاه ها از جمله مکانهایی هستند که باعث آشنایی مردم با شرکت های مختلف ازجمله شرکت های نو پا مثل ما می شود و ما در نمایشگاه ها می توانیم به ذائقه مردم پی ببریم و مردم هم می توانند به تکنولوژی ها و سیاست های شرکت ها پی ببرند. بهترین نقطه شناخت بازار در جهت تحقیقاتن میدانی خوب نمایشگاه ها هستند.
    ما در نمایشگاه تهران تعداد زیادی فرم نظر سنجی از مشتریان تهیه کردیم همچنین در نمایشگاه اصفهان بالغ بر 3000 فرم نظر سنجی تهیه شد و اطلاعات کاملی برای آینده صنعت خودرو در ایران کسب کردیم. همچنین در بوشهر هم با اینکه جامعه ای سنتی تر است، توانستیم اطلاعات شناخت بازار بسیار مناسبی کسب کنیم و در برنامه های خود مشارکت در نمایشگاه های اتی در3 سال آینده کشور را داریم.
    ما در نمایشگاه ها هم می توانیم خود را بیشتر به مشتریان معرفی کنیم و همچنین اطلاعات خوبی در خصوص بازار کسب کنیم و با توجه با ذائقه مردم پیشرفت کنیم نه آنکه مصلحت خود را به مشتریان تحمیل کنیم.
    نمایشگاه محل فروش نیست بلکه محل نمایش و شناخت بازار است لذا ما بر این عقیده هستم و در هیچ نمایشگاهی برای فروش خودرو تلاشی نداریم بلکه تنها به نمایش محصولات و معرفی خود بسنده می کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت